Assassin's Creed Valhalla - kopiec: Wschodnia Anglia

Lokalizacja i rozwiązanie zagadki z kopcem w regionie Wschodnia Anglia.

W tym rozdziale poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz lokalizację zagadki z kopcem w obrębie angielskiego regionu Wschodnia Anglia. W tekście nie zabrakło oczywiście rozwiązania samej zagadki.

Tutejszy kopiec znajdziesz w północnej części regionu Wschodnia Anglia (1), na Wzgórzu East Cape. Gdy dotrzesz na miejsce musisz wejść w interakcję z kamieniami (2) rozsypanymi na ziemi, by rozpocząć tę aktywność.

222

Tak jak w przypadku innych zagadek z kopcem, twoim zadaniem jest ułożyć kamienie jeden na drugim w taki sposób, by konstrukcja wystawała ponad niebieskie pole (3). Prawidłowe ułożenie kamieni możesz zobaczyć na poniższym obrazku.

223

Gdy poprawnie ustawisz kamienie, niebieskie pole zmieni zabarwienie na żółto - po tym wystarczy tylko wcisnąć wskazany na ekranie przycisk, by zakończyć tę aktywność. W nagrodę otrzymasz 1 punkt umiejętności do rozdysponowania.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie kopce

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety