Assassin's Creed Valhalla - anomalia animusa: Wschodnia Anglia

Sposób ukończenia zagadki z anomalią animusa we Wschodniej Anglii.

Anomalia animusa na którą trafisz we Wschodniej Anglii różni się od tego typu aktywności, które miałeś okazję ukończyć w Assassin's Creed Valhalla. Zdecydowanie mniej jest tutaj manewrowania wiązkami światła, więcej zaś elementów platformowych. W niniejszym rozdziale przedstawiamy jak ukończyć tę konkretną anomalię animusa.

Anomalię animusa we Wschodniej Anglii znajdziesz w południowej części regionu (1), w lokacji o nazwie Jezioro Needham. Punkt do aktywacji (2) anomalii zlokalizowany jest wewnątrz zniszczonej budowli. Wejdź w interakcję z obiektem, by rozpocząć tę aktywność.

244

Jak zaraz zauważysz, ta anomalia znacząco różni się od poprzednich, które już ukończyłeś. Twoim celem jest dotarcie do punktu na samym szczycie - oznacza to, że czeka cię tutaj sporo wspinaczki i przeskakiwania między platformami. W pierwszej kolejności wdrap się na wieżę (3) widoczną w oddali.

245

Wskocz na element anomalii i podążaj po kolejnych fragmentach. Po chwili dotrzesz do nowości w tej aktywności - ruchomych platform. Spora część tutejszych platform będzie poruszać się w dół i górę i/lub na boki. Z uwagi na to skoki wykonywać musisz w odpowiednim momencie - by postać była w stanie dolecieć do przeszkody i się na nią wdrapać.

Podążaj po platformach do momentu, aż dotrzesz do pierwszego zwierciadła (4). Dojdź do niego, wejdź w interakcję i ustaw wiązkę światła w drugą stronę - tak by oświetliła nieaktywny blok (5). Po wszystkim wdrap się na wspomniany blok i kontynuuj wspinaczkę.

246

Trafisz do kolejnego miejsca ze zwierciadłem (6). Nie możesz nim jednak tutaj manewrować. Wiązka światła aktywuje blok (7) po którym musisz przejść na drugą stronę. Jest tutaj jednak haczyk - co kilka sekund wiązka zostanie zablokowana przez obracający się blok, co sprawi, że przejście stanie się nieaktywne. Poczekaj do momentu, aż wiązka rozświetli blok i natychmiast po nim przebiegnij.

247

Wbiegnij na górę, by dotrzeć do wspomnianego drugiego zwierciadła. Wejdź z nim w interakcję i ustaw wiązkę światła tak, by aktywować kolejny blok (8), tuż nad tym, po którym przed momentem przebiegłeś.

248

Ustaw teraz kamerę w dół. Zeskocz na blok poniżej (9), z niego przejdź na kolejny (10), a następnie na ten element, który przed momentem rozświetliłeś za pomocą zwierciadła.

249

Teraz możesz już spokojnie kontynuować wspinaczkę - nie czekają na ciebie już żadne zwierciadła i trudniejsze sekwencje. Dojdź do końca trasy i wejdź w interakcję z lewitującym obiektem, by zakończyć tę anomalię.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami