Star Wars Squadrons na Xbox Series X/S od dzisiaj w 120 FPS

Dzięki nowej aktualizacji.

  • Do gry na Xbox Series X/S dodano dwa tryby działania, w tym ze 120 FPS
  • Płynności nie podniesiono na PS5
  • Nowa aktualizacja wprowadza też kolejną mapę

EA opublikowało aktualizację, która do Star Wars Squadrons na Xbox Series X/S wprowadziła możliwość rozgrywki w 120 klatkach na sekundę.

Na konsolach Microsoftu pojawiła się opcja wyboru między dwoma trybami - graficznym i wydajnościowym. Pierwszy pozwala na zmagania w 4K i 60 FPS na modelu X oraz w 1440p i 60 FPS na urządzeniu w wersji S. Drugi wariant obniża poziom oprawy wizualnej, ale na obu sprzętach podnosi płynność do 120 FPS, zachowując wymienione rozdzielczości.

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, na PS5 gra nie oferuje wyższej liczby klatek na sekundę, osiągając wynik znany z PS4 Pro. Na platformie Sony aktualizacja w bliżej niesprecyzowany sposób poprawiła jednak jakość grafiki i oświetlenia.

Na Xbox Series X/S zaimplementowano zaś obsługę zmiennego odświeżania (tak zwane VRR). Funkcja działa jedynie na telewizorach i monitorach kompatybilnych z technologią.

To nie wszystko, ponieważ twórcy wprowadzili dodatkową mapę do rozgrywek sieciowych - znaną z kampanii fabularnej Przystań Fostar. Plansza dostępna jest w trybach Potyczki i Bitwy Flot. Wyeliminowano również szereg zróżnicowanych błędów i usterek.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami