COD Black Ops Cold War - edycja broni, dodatki, skórki: rusznikarz

Celowniki, lufy, kamuflaż - jak zdobyć i zmienić.

W Call of Duty Black Ops Cold War masz możliwość personalizacji broni i dostosowania dodatków do własnych potrzeb. Służy do tego menu rusznikarza. Na tej stronie dowiesz się, jak zdobywać nowe celowniki, lufy, kamuflaż (skiny) i inne dodatki, a także jak je zmieniać.

Aby przejść do menu rusznikarza, wybierz ikonę Rusznikarz (1) obok danej broni w menu tworzenia klasy.

cod_black_ops_cold_war_rusznikarz_1

Do broni możesz zamontować maksymalnie pięć dodatków (chyba że używasz odpowiedniej Dzikiej karty), oznaczonych przez pięć kwadratów (2). Żółta kropka w środku oznacza zajęty slot.

cod_black_ops_cold_war_rusznikarz_2

Z lewej strony widzisz kategorie dodatków (3): np. optyka, wylot lufy, lufa, magazynek, itp. Ważny jest też poziom broni (4). Wybierz daną kategorię, by przejrzeć dodatki.

W nowym ekranie dodatki, które są dostępne, będą miały wyraźną ikonę, a zablokowane - oznaczenie kłódki (5). Dodatki odblokowujemy poprzez zwiększanie poziomu broni, przy czym każda ma własny. Poziom broni zwiększa się stopniowo, w miarę jej użytkowania w meczach.

cod_black_ops_cold_war_rusznikarz_3

Aby zobaczyć, na którym poziomie odblokuje się dodatek z ikoną kłódki, najedź na niego i sprawdź opis (6).

Wybierając dany dodatek, w ramce widzisz, w jaki sposób wpłynie on na twoją broń (7). Zauważ, że większość dodatków ma nie tylko swoje plusy, ale też minusy.

W zakładce Wygląd (8) możesz dostosować cztery elementy:

cod_black_ops_cold_war_rusznikarz_4
  • Kamuflaż
  • Celowniki
  • Akcesoria (zawieszki)
  • Naklejki

Obowiązuje tu ta sama zasada - po prostu wybierz konkretny przedmiot, aby poznać wymagania do odblokowania go. W grze nie ma klasycznych skinów (skórek) - ich rolę przejmuje właśnie kamuflaż.

cod_black_ops_cold_war_rusznikarz_5

Jest jeszcze zakładka Mistrzostwo broni (9). Przejrzysz tu wyzwania związane z danym modelem i nagrody, jakie możesz za nie otrzymać.

cod_black_ops_cold_war_rusznikarz_6

Więcej porad:

Spis treści: Call of Duty: Black Ops Cold War - Poradnik, Solucja