Assassin's Creed Valhalla - Ognista zasadzka: gdzie jest Fulke, zasadzka

Zastawianie pułapki.

Po misji Krwawy kamień znów masz spotkać się z Fulke, która uda się na zachód regionu, by szukać sposobu na zaszkodzenie Eadwyn. Musisz ją odnaleźć w nieozaczonym ikoną misji miejscu.

Znajdziesz ją, jak sugerują wskazówki w opisie misji, na południe od garnizonu Leah, w małej wiosce Sioło Eatun (1).

ognista1

Możesz użyć kruka, by spojrzeć na okolicę z góry. Fulke jest przy domku w rogu wioski, rozmawia tam z lokalnym handlarzem. Podejdź do niej (2), by zapoczątkować rozmowę.

ognista2

Po rozmowie musisz przygotować się na nadejście żołnierzy wroga. W wiosce jest sporo dzbanów z olejem (3). Podnieś je i porozmieszczaj przy drodze, a także w paru innych miejscach.

ognista3

Przygotujesz w ten sposób zasadzkę. Śpiesz się, bo żołnierze nadejdą po jakimś czasie, nawet jeśli nie rozstawisz ani jednego dzbana. W trakcie walki musisz po prostu wszystkich pokonać.

Strzelaj w rozstawione dzbany (4), by wybuchały. Jeśli stoją przy sianie, to ziemia też zapłonie.

ognista4

Po wyeliminowaniu ostatniego żołnierza Eadwyn idź do Fulke, która stoi na wzniesieniu przy drodze. Porozmawiaj z nią, a konwersacja zakończy to zadanie.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - Krok po kroku: jak osłabić kontrolę Eadwyn

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Krwawy kamień: wyprawa po Kamień Sagi