Assassin's Creed Valhalla - Krok po kroku: jak osłabić kontrolę Eadwyn

Miejsca akcji.

Krok po kroku to misja, którą otrzymujesz po pierwszej misji z Sigurdem w tym regionie, ale możesz ją wykonywać na przestrzeni innych zadań - jest bowiem nietypowa. Chodzi tutaj o osłabianie kontroli Eadwyn w Oxenfordscire poprzez zwalczanie jej wojsk w różnych miejscach. Nieważna jest tutaj kolejność.

Na mapie poniżej oznaczamy cztery punkty, w których musisz zlikwidować żołnierzy Eadwyn, albo zniszczyć ich zasoby.

krok1

1 - To punkt szybkiej podróży. Gdy tu trafisz, sojusznicy poproszą cię o pomoc w obronie przed napastnikami. Nadbiegną żołnierze wroga i po prostu musisz wszystkich pokonać.

krok2

2 - Tutaj trafisz na wozy z zasobami. Musisz je zniszczyć, rzucając w nie pochodniami lub strzelając w czerwone wazy na wozach. Przy okazji zabij wszystkich wrogich żołnierzy.

krok3

3 - W tym miejscu spotkasz wieśniaków, którzy poproszą o pomoc. Uciekają przed siłami Eadwyn. Gdy porozmawiasz z chłopami, zaatakuje was grupa wrogów. Po prostu wyeliminuj wszystkich przeciwników.

krok4

4 - Tutaj musisz zabić tylko jednego żołnierza, Chorążego. Wystarczy, że zakradniesz się za jego plecami, przechodząc przez pola kwiatów, a zabijesz go jednym atakiem z ukrytego ostrza.

krok5

Kiedy wykonasz te cele, pasek postępu zapełni się, a misja po prostu się zakończy.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - Z wizytą w Cyne Belle: sabotaż twierdzy

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Ognista zasadzka: gdzie jest Fulke, zasadzka