Assassin's Creed Valhalla - wyposażenie: Oxenefordscire (Anglia)

Skrzynie z wyposażeniem w Oxenefordscire, jak dotrzeć i zdobyć.

W tym rozdziale poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz lokalizację wszystkich skrzyń z wyposażeniem ukrytych w regionie Oxenefordscire. Wraz z lokacjami, wyjaśniamy także sposób pozyskania każdego ze skarbów.

Wyposażenie #1 - Zarękawia Magistra

Pierwszą skrzynię z wyposażeniem znajdziesz w Buckingham (1), w centralnej części Oxenefordscire. Zanim jednak wejdziesz do budynku i zbierzesz skarb, musisz pozyskać klucz (2). Zbierzesz go z ławki ulokowanej od południowej strony budynku.

207

Gdy zbierzesz już klucz, obiegnij kościół dookoła i zlokalizuj zamknięte drzwi (3). Wykorzystaj świeżo zebrany przedmiot, by je otworzyć.

208

Wejdź do środka i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Ustaw kamerę do góry - znajdziesz tam drabinę, która jednak nie sięga do ziemi. Strzel w mocowanie (4), by opuścić ją na dół, a następnie wdrap się na górę. Tam też znajdziesz skrzynię, a w niej przedmiot Zarękawia Magistra.

209

Wyposażenie #2 - Szaty Magistra

Kolejny skarb znajdziesz w zachodniej części regionu Oxenefordscire (5), na północny-wschód od miasta Oxeneforda. Nim będziesz go w stanie zebrać, musisz zdobyć dzban z olejem.

210

W tym celu wejdź do środka zabudowań i kieruj się na zachód. Po chwili powinieneś dotrzeć do widocznego na poniższym obrazku budynku. Drzwi do niego będą zamknięte, odbij więc w prawą stronę (6), gdzie znajdziesz drabinę, po której musisz wejść na górę.

211

Załatw znajdującego się tam wroga i odwróć kamerę w prawo. Zauważysz tam regał (7). Przesuń go w lewo i wejdź do budynku, a następnie zeskocz na niższy poziom. Znajdziesz tam dzbany z olejem (8). Zniszcz kłódkę na drzwiach, a następnie weź ze sobą jeden z dzbanów.

212

Wyjdź z budynku i kieruj się na wprost, na północny-wschód. Po swojej lewej stronie będziesz miał budynek (9) - obiegnij go od lewej strony i ustaw się na wprost, gdzie znajdziesz ścianę do zniszczenia (10). Ciśnij w nią dzbanem, by odblokować przejście. W środku czekać będzie skrzynia z wyposażeniem - w tym wypadku będą to Szaty Magistra.

213

Wyposażenie #3 - Spodnie Magistra

Trzeci już skarb w tym regionie znajdziesz tuż obok poprzedniego, w mieście Oxeneforda (11). Na miejscu znajdziesz wieżę - wykorzystaj jedno z okien (12), by dostać się do środka.

214

Ustaw teraz kamerę do góry i zlokalizuj popękane deski (13). Strzel w nie z łuku, by otworzyć przejście i wdrap się na wyższy poziom. Dalszą drogę torować będzie ściana z regałem na środku, jednak nie będziesz w stanie go przesunąć. By temu zaradzić, podnieś trochę kamerę do góry i strzel w mocowanie ładunku (14).

215

Dzięki temu ładunek spadnie na ziemię, a ty będziesz mógł przesunąć regał do przodu, a następnie w dowolną stronę. Przebiegnij za regał gdzie znajdziesz skrzynię ze Spodniami Magistra.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wyposażenie: wszystkie skrzynie z wyposażeniem

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety