Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Valhalla - anomalia animusa: Oxenefordscire (Anglia)

Miejsce anomalii animusa w Oxenefordscire, rozwiązanie zagadki w Akwedukcie.

W tym rozdziale poradnika do Assassin's Creed Valhalla znajdziesz miejsce rozpoczęcia anomalii animusa w angielskim regionie Oxenefordscire. W tekście nie zabrakło także rozwiązania zagadki związanej z samą aktywnością.

Anomalię animusa w Oxenefordscire znajdziesz we wschodniej części regionu (1), w lokacji o nazwie Akwedukt. Runa do aktywacji (2) ulokowana jest tuż obok zniszczonego mostu. Wejdź z nią w interakcję, by rozpocząć tę aktywność.

Anomalia pojawi się na wspomnianym moście. Wbiegnij na niego i wejdź na pierwszy segment animacji, skąd zeskocz na prawo (3). Znajdziesz tam ruchome zwierciadło (4) - możesz przesuwać je jak po szynach, co jednocześnie zmieni położenie wiązki. Przesuń je w lewo - tak, by blok (5) przy moście został rozświetlony.

Odejdź od ruchomego zwierciadła i przeskocz po kolejnych blokach na wprost (6) i wejdź na ten, który przed momentem aktywowałeś przy pomocy wiązki światła. Z tego miejsca odbij w lewo, gdzie znajdziesz kolejne ruchome zwierciadła (7).

Musisz tak ustawić oba zwierciadła, by wiązka padająca z prawej strony aktywowała kolejny blok (8). Prawidłowe ustawienie ruchomych zwierciadeł znajdziesz na poniższym obrazku.

Wróć teraz do poprzedniego zwierciadła, na dole i przywróć je do poprzedniej pozycji - by wiązka światła aktywowała duży blok (9). Wdrap się teraz z powrotem na most i przebiegnij po utworzonych kładkach.

Dotrzesz do nowego elementu anomalii animusa - zagrożeń. To specjalne czerwone bloki (10), które spowodują desynchronizację, gdy dotkną postać. Od tego momentu, aż do samego końca anomalii, musisz po prostu przeskakiwać pomiędzy blokami i unikać zagrożeń.

Nie spiesz się - nie ma tutaj limitu czasu. Poczekaj przy każdym zagrożeniu i dokładnie mu się przyjrzyj - obiekty poruszają się wedle ściśle określonego schematu, więc wystarczy wykonać skok w odpowiednim momencie, by uniknąć desynchronizacji. Gdy dotrzesz do końca ścieżki, wejdź w interakcję z obiektem, by zakończyć tę anomalię animusa.


Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Read this next