COD Black Ops Cold War - zombie: zasilanie, jak włączyć prąd

Jeden z celów na mapie Die Maschine.

Podczas rozgrywki w trybie zombie w Call of Duty: Black Ops Cold War możesz nie tylko ograniczać się do eliminowania kolejnych hord nieumarłych, ale również wypełniać kolejne cele pokazujące się na mapie Die Maschine.

Początkowo możesz w ten sposób odblokować nowe pomieszczenia, a z czasem otrzymać między innymi dostęp do lepszych broni. Jednym z podstawowywch celów jest jednak włączenie zasilania, co początkującym graczom może sprawić nieco problemów. Na bieżącej stronie dowiesz się, jak tego dokonać.

Aby przywrócić zasilanie należy dostać się do wnętrza tajnego ośrodka i dostać się do konsoli. Oto droga, którą można pokonać, żeby dotrzeć do celu. Pamiętaj, że pokonywanie kolejnych przeszkód wymaga odpowiednich ilości esencji, którą zdobywasz eliminując zombie.

prad1

Zaczynasz w lokacji o nazwie Podwórze. Skieruj się w stronę zielonych drzwi (1) i wysadź je w powietrze.

prad2

Dotrzesz do Posterunku Omega, gdzie udaj się na schody i wysadź w powietrze gruz (2) blokujący przejście.

prad3

Wejdź na piętro (lokacja o nazwie Sypialnia) i rusz przed siebie. Z lewej strony będzie strzałka pokazująca dalsze przejście. Aby się tam dostać trzeba będzie wysadzić w powietrze kolejną przeszkodę (3).

prad4

Trafisz do miejsca o nazwie Rozbity samolot. Zlokalizuj kolejne gruzowisko (4), które wysadź w powietrze.

prad5

Odblokujesz Tunel prowadzący do ośrodka. Z prawej strony są drzwi (5), które otwórz płacąc esencją.

prad6

Trafisz do Laboratorium uzbrojenia - przejdź przez nie i skieruj się na dół. W ten sposób dostaniesz się do Akceleratora cząstek, w którym jest pomieszczenie (6) odpowiedzialne za elektryczność.

prad7

Otwórz drzwi prowadzące do środka, podbiegnij do konsoli i wciśnij czerwony przełącznik (7), co spowoduje przywrócenie elektryczności. Dzięki temu odblokujesz również kolejne cele związane z misją, które będą polegały między innymi na ustabilizowaniu akceleratora i zbadaniu anomalii.

Spis treści: Call of Duty: Black Ops Cold War - Poradnik, Solucja

Poprzednio: COD Black Ops Cold War - zombie: ulepszenia polowe