COD Black Ops Cold War - kamuflaże: złoty, diament, ciemna materia

Jak zdobyć rzadkie ozdobniki do broni.

W trakcie rozgrywki w trybie sieciowym lub zombie w Call of Duty: Blak Ops Cold War, otrzymasz nie tylko możliwość wyboru broni czy jej ulepszania, ale także kamuflaże, pozwalające zmienić jej wygląd. Zdobycie wersji złotej, diamentu, a zwłaszcza ciemnej materii wymaga sporo wysiłku.

kam1

Aby przejść do wyboru kamuflaży należy wybrać lub stworzyć klasę postaci i przejść do wyboru broni (1). Z prawej strony pojawi się ikona o nazwie Rusznikarz (2) i to właśnie ją należy wybrać.

kam2

W następnym oknie skorzystaj z przewijanego menu na górze ekranu, żeby wybrać zakładkę Wygląd (3). Pojawi się nowe okno, w którym należy wybrać opcję Kamuflaż (4).

kam3

Przejdziesz do menu, w którym możesz wybrać kamuflaże w trybie wieloosobowym (5) lub zombie (6). Aby z nich skorzystać wystarczy z listy wybrać interesującą nas kategorię (7), a następnie wskazać konkretny kamuflaż (8).

kam4

Jeżeli chcemy odblokować kamuflaże: złoty, diament i ciemna materia, to musimy najpierw spełnić odpowiednie warunki związane z poszczególnymi broniami. Możemy je sprawdzić w zakładce Mistrzostwo broni (9), która znajduje się obok kamuflażu.

Po wejściu w taką zakładkę pokaże się ekran związany z poszczególnymi wyzwaniami (10), takimi jak: wprawny strzelec, strzelec wyborowy czy łowca (aby je wypełnić trzeba np. pokonać określoną liczbę wrogów daną bronią - ich opisy znajdują się z prawej strony po najechaniu na wybrane wyzwanie).

Wypełnienie wszystkich wyzwań danym typem broni zapewni nam do niej kamuflaż złoty. Jeżeli w danej klasie broni (np. w karabinach szturmowych) zdobędziemy złoty kamuflaż do każdej broni (w karabinach szturmowych jest ich obecnie 5), to odblokujemy kamuflaż diamentowy (11).

Jeżeli w każdej klasie broni odblokujemy kamuflaż diamentowy (czyli należy każdą bronią zdobyć kamuflaż złoty), to odblokujemy w ten sposób kamuflaż ciemnej materii (12).

Poniżej przedstawiamy klasy broni oraz liczbę broni, jaką w niej znajdziemy.

  • Karabiny szturmowe - 5
  • Pistolety maszynowe - 5
  • Karabiny taktyczne - 4
  • RKM-y - 3
  • Karabiny snajperskie - 3

Zatem w karabinach szturmowych i pistoletach maszynowych należy każdą z pięciu broni zdobyć kamuflaż złoty, co zapewni kamuflaż diamentowy. W przypadku karabinów taktycznych są to cztery bronie, a w RKM-ach i karabinach snajperskich po trzy. Jeśli w każdej kategorii zdobędziemy kamuflaże diamentowe (mistrzostwo w każdej z 20 broni), to odblokujemy kamuflaż ciemnej materii.

Następnie: COD Black Ops Cold War - zombie: Kryształy Eterium

Spis treści: Call of Duty: Black Ops Cold War - Poradnik, Solucja

Poprzednio: COD Black Ops Cold War - kod do zamka w kryjówce