Demon's Souls - klińce, podróżowanie, powrót do Spójni

Punkty szybkiej podróży. Jak wrócić do Spójni (Nexusa).

Demon's Souls jest specyficznym tytułem, jeśli weźmiemy pod uwagę podróżowanie i eksplorację świata. Na tej stronie wyjaśnimy do czego służą klińce i jak przemieszczać się pomiędzy poszczególnymi obszarami Boletarii.

026

Klińce (1) to obiekty, które służą przede wszystkim do podróżowania. Należy traktować je również jako checkpointy i schronienie przed wrogami. Najczęściej odblokujemy je po wygraniu walki z bossem.

Kiedy odblokujemy kliniec, możemy:

  • podróżować do innego klińca, a więc innego obszaru Boletarii;
  • wrócić do Spójni (2), miejsca, gdzie możemy podnieść poziom, skorzystać z usług kowala, kupić ważne przedmioty czy porozmawiać z postaciami niezależnymi;
  • zregenerować punkty życia - gdy użyjemy klińca nasza postać wyleczy się. Aby ta czynność zadziałała, należy wybrać na liście podróży dany punkt. Jeśli nie chcemy udać się do innego miejsca, ale chcemy się zregenerować zdrowie, należy wybrać obszar, w którym się znajdujemy.
027

Warto pamiętać, że podróż do klińca zresetuje stan świata - to znaczy, że wszyscy przeciwnicy (oprócz bossów) pojawią się w tych samych miejscach, co wcześniej, mimo że pokonaliśmy ich jakiś czas temu. Dlatego należy za każdym razem zastanowić się, czy warto użyć klińca - np. żeby się wyleczyć - czy lepiej skorzystać z przedmiotu leczącego i ruszyć dalej.

Następnie: Demon's Souls - umieranie, konsekwencje śmierci, utrata dusz

Spis treści: Demon's Souls - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Demon's Souls - leczenie: jak zdobyć więcej traw