Tak wygląda Cyberpunk 2077 z włączonym ray tracingiem

Nowe wideo od Nvidii.

  • Materiał Nvidii prezentuje Cyberpunk 2077 z ray tracingiem
  • Twórcy opowiadają o wykorzystaniu techniki w grze

Firma Nvidia opublikowała materiał, w którym przedstawiciele CD Projekt Red opowiadają o integracji ray tracingu w Cyberpunk 2077. W nagraniu przedstawiono fragmenty rozgrywki z aktywnym śledzeniem promieni w czasie rzeczywistym.

W filmie deweloperzy przekonują, że jedną z najlepszych zalet techniki są ładniejsze cienie, które widoczne są niemal wszędzie w wirtualnym świecie. Innym istotnym aspektem rozwiązania są udoskonalone odbicia.

- Night City jest pełne odbijających światło powierzchni, szklanych, aluminiowych, metalowych, kałuż po deszczu. Możliwość wykorzystania ray tracingu w czasie rzeczywistym sprawiła, że te wrażenia są jeszcze bardziej przekonujące dla gracza - mówi Marcin Gollent, odpowiedziany za rendering w CD Projekt Red.

W wideo zaznaczono, że na kartach GeForce z serii RTX produkcja skorzysta z techniki Nvidia DLSS, która za pomocą sztucznej inteligencji podniesie wydajność gry oraz jakość wyświetlanego obrazu.

Nagranie przedstawia ujęcia - łącznie z bezpośrednim gameplayem - z włączonym ray tracingiem. Nadmienić należy, że niedawno ujawniono szczegółowe wymagania Cyberpunk 2077, w tym specyfikacje do zabawy z aktywnym śledzeniem promieni w czasie rzeczywistym.

Gra zadebiutuje 10 grudnia na PC, PS4 i Xbox One. Tytuł zadziała na konsolach nowej generacji, choć wersja dedykowana specjalnie PS5 i Xbox Series X/S ukaże się dopiero w 2021 roku.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami