Assassin's Creed Valhalla - Na miarę wikinga: trening z Oswaldem, plądrowanie

Pojedynek i Wężowa Przystań.

Po misji Królotwórca obudzisz się w Elmenham. Musisz znaleźć Oswalda i porozmawiać z nim. Znajdziesz go w porcie (1).

namiare1

Podczas rozmowy dołączy do was Finnr i zacznie się pyskówka między nim a Oswaldem. Wybieraj wszystkie opcje dialogowe po kolei, by pomagać przyszłemu królowi. Kolejność nie ma znaczenia.

Po rozmowie musisz udać się niedaleko od wioski, na północ (2), na małą wysepkę (3), gdzie Finnr przygotuje arenę do pojedynku. Po drodze możesz spotkać jakichś wrogów, lecz możesz ich ignorować.

namiare2

Na miejscu porozmawiaj z Finnrem, a po chwili zacznie się sparing z Oswaldem (4). Możesz dać mu się parę razy trafić, ale nic to nie zmieni. Musisz go pokonać - trzy razy z rzędu.

namiare3

Później padnie propozycja najazdu na pobliski obóz klanu Rueda. Wskakuj do statku, który podpłynie pod wysepkę i płyń do celu (5). Kiedy się zbliżysz, aktywuj najazd (6).

namiare4

Wyskakuj z łodzi i walcz z przeciwnikami, jak w każdym najeździe. Masz też spowodować spore zniszczenia, ale nie musisz nawet sięgać po pochodnię. Po prostu niszcz wszystkie dzbany z oliwą (7), by wzniecać ogień.

namiare5

To wszystko. Na końcu bitwy podejdź do Finnra, by aktywować scenkę, która zakończy to zadanie.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - Triumfalny powrót: Dunwic, atak na klan Rueda

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Królotwórca: Oswald i problemy z Ruedem