COD Black Ops Cold War - walka wręcz i żywa tarcza

Jak walczyć w zwarciu.

Podczas rozgrywki w Call of Duty: Black Ops Cold War podstawę stanowią otwarte starcia strzeleckie. Czasami lepsza okazuje się jednak walka wręcz, która umożliwia błyskawiczne pozbycie się stojących w pobliżu przeciwników.

walka1

Jeśli dojdzie do walki wręcz należy szybko wcisnąć klawisz (1), który jest odpowiedzialny za prowadzenie walki wręcz.

walka2

Jeśli to zrobisz, to bohater wykona zabójczy i brutalny atak (2), który od razu wyeliminuje z walki pobliskiego napastnika. Często jest to dużo lepsza metoda niż strzelanie do wrogów stojących w pobliżu naszej postaci. Identycznie możesz eliminować rywali zakradając się do nich od tyłu i rozprawiać się po cichu.

walka3

Druga możliwość, to skorzystanie z przeciwnika, jak z żywej tarczy. Jeżeli chcesz tego dokonać, to podejdź do rywala, a następnie wciśnij i przytrzymaj klawisz (3) odpowiedzialny za walkę wręcz.

walka4

Dzięki temu bohater schwyci rywala (4) i zacznie prowadzić go przed sobą. Możesz dzięki temu ostrzeliwać rywali (5) nie przejmując się, że pociski trafią naszą postać. Należy jednak mieć na względzie, że jeśli zdrowie (6) trzymanego rywala spadnie do zera, to upadnie na ziemię, a bohater zostanie bez osłony.

Pamiętaj przy tym, że możesz w każdej chwili zlikwidować rywala (7), co spowoduje pozbycie się osłony, ale zwiększy szybkość poruszania się bohatera.

W praktyce korzystanie z żywych tarcz jest dosyć kłopotliwe i często lepiej spisują się zwyczajne osłony.

Następnie: COD Black Ops Cold War - jakie umiejętności wybrać

Spis treści: Call of Duty: Black Ops Cold War - Poradnik, Solucja

Poprzednio: COD Black Ops Cold War - ukrywanie ciał