COD Black Ops Cold War - tablica dowodów, misje poboczne

Nowe element w kampanii.

Chociaż kampania fabularna w Call of Duty: Black Ops Cold War, podobnie jak w poprzednich częściach, ma charakter liniowy, to autorzy wprowadzili pewne odstępstwa od tej zasady. Chodzi mianowicie o dwie misje poboczne, które są do wykonania opcjonalne.

tablica1

Zadania stają się dostępne w trakcie pobytu w kryjówce CIA E9, po zakończeniu misji głównej o nazwie Złamana szczęka. Aby skorzystać z tablicy (1) należy do niej podejść i wejść z nią w interakcję.

tablica2

Zostaną na niej wyświetlone dostępne misje (2) i to zarówno te, które przeszliśmy, jak i nowe. Po ukończeniu misji Złamana szczęka na tablicy, oprócz nowej misji głównej, czyli Cegła w murze (3) pojawią się też dwa zadania poboczne. Chodzi o Operację Chaos (4) oraz Operację Czerwony cyrk (5).

tablica3

Obydwie są związane z małymi zagadkami i nie warto zabierać się za ich przechodzenie od razu. Wszystko dlatego, że do rozwiązania łamigłówek niezbędne będą dowody (6).

tablica4

Po wybraniu tej opcji zostaniesz przeniesiony na ekran z listą znalezionych dowodów (7). Te znajdujesz wypełniając misje fabularne. Należy mieć na uwadze, że dowody mogą pojawiać się w różnych miejscach.

W przypadku Operacji Chaos dowody są do znalezienia w następujących zadaniach:

  • Ślepa uliczka - podczas przesłuchania Qasima (nie zrzucaj go z budynku).
  • Cegła w murze - na jednym ze stołów w piwnicy, gdzie jest przetrzymywany informator Richter.
  • Niewygodna prawda - sfotografowanie jednej z 6 map, które znajdziesz w trakcie misji (za każdym przejściem dowód może być w innej mapie).

W przypadku Operacji Czerwony cyrk dowody są w misjach:

  • Cegła w murze - w sypialni mieszkania Krausa, która znajduje się na piętrze z prawej strony. Dowód jest w szufladzie obok łóżka.
  • Echa Zimnej Wojny - dowód możesz znaleźć w budynku z radarem na dachu (leży na jednym ze stołów). Jeśli go tam nie ma, to kontynuuj misję, aż spotkasz się z Woodsem i dotrzesz do pomieszczenia, z którego widać wykop. Kaseta będzie leżeć na stole z prawej strony.
  • Desperackie środki - dowód w postaci zegarka może znajdować się na biurku w pokoju rekrutacyjnym lub na jednym z środkowych biurek w serwerowni.

Następnie: COD Black Ops Cold War - dowody do misji pobocznych

Spis treści: Call of Duty: Black Ops Cold War - Poradnik, Solucja

Poprzednio: COD Black Ops Cold War - jakie umiejętności wybrać