Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spider-Man Miles Morales - Jak prawdziwy naukowcy

Wizyta w muzeum.

Po tym jak Miles pokonał Prowlera w misji Więzi rodzinne przyszedł czas na ostateczne rozstrzygnięcia w Spider-Man Miles Morales. Udając się do celu opisywanego zadania, gra poinformuje cię, że jest to twoja ostatnia szansa na ulepszenie sprzętu i umiejętności przed zakończeniem opowieści.

W gruncie rzeczy możesz zignorować ten komunikat i kontynuować rozgrywkę. Możesz dokonać niezbędnych modyfikacji podczas tej i kolejnej misji, a także po zakończeniu całej historii, gdyż wówczas nadal będziesz mógł przemierzać Nowy Jork i chronić mieszkańców przed przestępcami czy szukać znajdziek.

Dotrzesz do lokacji położonej nad rzeką. Rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami. Spróbuj zlikwidować ich po cichu. Wrogów nie ma dużo, a miejsce sprzyja skrytobójczym atakom.

Kiedy pozbędziesz się nieprzyjaciół, wskocz na dach budynku Oscorb (1). Nie będziesz mógł skorzystać z włazu, gdyż chroni go bariera.

Wyłączenie bariery i generatorów, odsunięcie rolet

Poniżej opisujemy, jak wyłączyć generatory, które zasilają barierę. Gdy ją wyłączysz, przedostaniesz się do budynku Oscorb.

  • Kluczem jest odpowiednie ustawienie konstrukcji (2) górującej nad stawem, który położony jest przed budynkiem Oscorb. To zagwarantuje, że stworzysz połączenie pomiędzy punktami zasilania, a to z kolei zapewni zasilanie, dzięki któremu otworzysz rolety, za którymi znajdują się generatory.
  • Ustaw konstrukcję tak, by punkty zasilania konstrukcji można było połączyć z punktami mieszczącymi się na budynkach położonych wokół stawu. Stań przed budynkiem Oscorb i przesuń konstrukcję (2). Następnie idź na drugi koniec stawu i przestaw znowu konstrukcję. To powinno zapewnić idealne położenie.
  • Teraz podłącz punkty zasilania na konstrukcji z czterema punktami na budynkach. W razie potrzeby podświetl elementy interaktywne (R3), aby zobaczyć obiekty, które można podłączyć.
  • Pierwszy budynek (3) - punkt zasilania (4) znajduje się za skrzynią, którą zniszcz zwykłym atakiem, aby odsłonić ten obiekt. Następnie połącz siecią (R1) konstrukcję (2) z budynkiem. Otworzy się roleta w tym budynku. Wejdź do środka i uruchom generator.
  • Drugi budynek (5) położony jest naprzeciwko pierwszego (3). Połącz konstrukcję (2) z dwoma punktami zasilania (6A i 6B). Roleta otworzy się, więc wejdź do środka i uruchom generator.
  • Trzeci i czwarty budynek (7 i 8) znajduje się przed budowlą Oscorb. Je także podłącz z konstrukcją (2). Następnie uruchom generatory znajdujące się w tych budynkach.
  • Teraz możesz wrócić na dach budynku Oscorb (1) i przejść przez właz do środka, wykonując jadowitą rozwałkę (L1 + kwadra + X).

Podejdź do ekranu i wciśnij trójkąt, a potem wejdź do korytarza (9), na końcu którego, na suficie (10), znajduje się wyjście.

W sali ze statkiem kosmicznym otwórz drzwi (11). Rozpocznie film ze wspomnieniami, po zakończeniu którego wcielisz się młodszego Milesa. Razem z Phin zwiedzacie muzeum. Podejdź do różnych obiektów i wejdź z nimi interakcję.

Korytarzem (12) przejdziesz do kolejnej sali. Podejdź do kobiety (13) i porozmawiaj z nią. Za nią znajdują się drzwi (14) - podejdź do nich, ale okaże się, że są zamknięte. Miles i Phin mają jednak pomysł jak je otworzyć. Potrzebujesz w tym celu dwóch przedmiotów, które zabierzesz z sali, czyli:

  • Stop z pamięcią kształtu (15) - odnajdziesz na jednym ze stoisk. Podejdź do obiektu i zmień jego kształt w kostkę, a Phin go zabierze;
  • Kółko, które odbije światło (16) - ten element zabierz ze stoiska niedaleko drzwi.

Kiedy będziesz miał oba przedmioty, podejdź do drzwi (14) i ustaw stop tak, aby przybrał odpowiedni kształt, a także odpowiednie położenie - tak jak na obrazku powyżej. Zapal latarkę, by uruchomić czujnik, a drzwi otworzą się.

Korytarzem dotrzecie do windy. W sali muzealnej podejdź do stoiska z projektem Milesa i Phin (17). Retrospekcja zakończy się filmem, a po niej wrócisz do obecnych czasów. Rozpocznie się długa walka z członkami Undergroundu .

Po jej zakończeniu opuść salę (podążaj za znacznikiem misji). W kolejnym pomieszczeniu pokonaj ostatnich wrogów i opuść budynek przez sufit (18), aby zakończyć zadanie.

Następnie: Spider-Man Miles Morales - zakończenie: Bitwa o Harlem

Spis treści: Spider-Man Miles Morales - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man Miles Morales - Więzi rodzinne

Read this next