Nioh 2 zmierza na PC - w pakiecie ze wszystkimi DLC

Ujawniono też remastery dwóch części serii na PS5.

  • Nioh 2 w edycji kompletnej ukaże się 5 lutego na PC
  • Wersja komputerowa zaoferuje rozgrywkę w 4K i 120 FPS
  • Tego samego dnia pojawią się remastery dwóch części serii na PS5

Tecmo Koei poinformowało, że dostępna na razie wyłącznie na PS4 gra Nioh 2 ukaże się na PC. Na komputerach osobistych produkcja zadebiutuje 5 lutego 2021 roku.

Na wspomnianej platformie sprzętowej tytuł ukaże się w edycji kompletnej, w skład której wejdzie nie tylko podstawowa wersja produkcji, ale i wszystkie DLC - The Tengu's Discipline, Darkness in the Capital i nadchodzący dodatek The First Samurai.

Wydanie PC zaoferuje możliwość zabawy w rozdzielczości 4K i stałych 120 klatkach na sekundę (oczywiście, jeśli dysponujemy odpowiednio mocnym komputerem), a także obsługę wyświetlaczy w formacie 21:9 oraz monitorów z HDR i odświeżaniem o częstotliwości 144 Hz. Do tego opcja zabawy na klawiaturze i myszy (z opcją dostosowania sterowania) oraz padzie.

Poinformowano jednocześnie, że tego samego dnia kompletna edycja tytułu studia Team Ninja trafi na PlayStation 4.

To nie wszystko, ponieważ zapowiedziano The Nioh Collection na PS5 - pakiet remasterów dwóch części cyklu wraz z DLC. Zestaw pojawi się 5 lutego, a wchodzące w skład paczki gry pozwolą na rozgrywkę w 4K i 120 klatkach na sekundę.

Produkcje z kolekcji będą też sprzedawane osobno. Ponadto posiadacze Nioh 2 na PS4 otrzymają darmowy upgrade do edycji na PlayStation 5 (nabywcy bazowego tytułu uzyskają dostęp tylko do wydania bez dodatków).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami