Assassin's Creed Valhalla - jak szybko zarabiać pieniądze, srebro

Skąd wziąć monety.

Na tej stronie poznasz najlepsze metody na szybkie zarabianie pieniędzy w Assassin's Creed Valhalla. Dzięki nim będziesz miał wystarczającą ilość srebra na duże zakupy u kupca lub opłacenie zwerbowanych jomswikingów.

Niektóre z tych sposobów wymagają nabycia wprawy, ale inne przydadzą się każdemu, bez względu na umiejętności.

Sprzedaż niepotrzebnych przedmiotów

W trakcie podróży gromadzisz sporo przedmiotów, które już nigdy ci się nie przydadzą. Na szczęście możesz je łatwo sprzedać u dowolnego kupca, oznaczonego ikoną woreczka.

Po prostu przełącz się na zakładkę sprzedaży i użyj funkcji Sprzedaj wszystkie drobiazgi (1).

assassins_creed_valhalla_jak_zarabiac_1

Nie musisz się obawiać, że pozbędziesz się czegoś cennego - drobiazgi to przedmioty, których nie możesz do niczego użyć.

Automatyczne przeszukanie

Automatyczne łupienie (2) to umiejętność na drzewku rozwoju postaci, znajdująca się w żółtej sekcji kruka. Sprawia ona, że po zabójstwie (dowolną metodą, nawet w walce), ciało przeciwnika zostaje automatycznie przeszukane.

assassins_creed_valhalla_jak_zarabiac_2

Dzięki tej metodzie zyskasz stały przypływ srebra i nie pominiesz przeszukania każdego przeciwnika, którego zgładziłeś.

Trzeba jednak zaznaczyć, że umiejętność automatycznego łupienia znajduje się dość daleko od środka drzewka, więc będziesz musiał wydać nieco punktów, by się tam dostać.

assassins_creed_valhalla_jak_zarabiac_3

Najazdy

Regularne przeprowadzanie najazdów to dobry sposób na wypełnianie sakwy srebrem - szczególnie w połączeniu z poprzednim sposobem, ze względu na mnogość przeciwników.

Przede wszystkim srebro znajdziesz jednak w licznych skrzyniach, które poukrywano w osadach lub klasztorach, które atakujesz.

Zakłady w pyskówkach i grze pijackiej

Zakłady to świetny sposób na szybki zarobek. Biorąc udział w pyskówce (3) lub grze pijackiej (4) jednorazowo zarobisz nawet 200 monet.

assassins_creed_valhalla_jak_zarabiac_4

Zalecamy najpierw odpowiednio wyszkolić się w tych minigrach, przy czym zdecydowanie łatwiejszy jest konkurs pijacki.

Pamiętaj, aby podczas rozmowy wybrać największą kwotę zakładu.

assassins_creed_valhalla_jak_zarabiac_5