Microsoft prosi, by nie wdmuchiwać dymu do Xbox Series X
Reakcja na nagranie polskiego internauty.
- Microsoft skomentował nagranie z dymiącym Xbox Series X
- Radzi, żeby nie wdmuchiwać dymu do konsoli
Wczoraj polski internauta opublikował filmik, który prezentował dymiącego - podobno - Xbox Series X. Wiele osób twierdziło jednak, że to fałszywka, a teraz w niecodzienny sposób na nagranie zareagował Microsoft.
Ciężko nam uwierzyć, że musimy to napisać, ale... Prosimy Was, nie wdmuchujcie dymu z e-papierosów do swoich Xbox Series X, to nie jest dla nich zdrowe - napisali przedstawiciele polskiego oddziału firmy na Twitterze.
Ci??ko nam uwierzy?, ?e musimy to napisa?, ale...
— Xbox Polska (@XboxPL) November 12, 2020
Prosimy Was, nie wdmuchujcie dymu z e-papierosów do swoich Xbox Series X, to nie jest dla nich zdrowe.
Wpis utrzymany w podobnym tonie opublikował główny profil marki Xbox we wspomnianym serwisie społecznościowym. W obu przypadkach graczom, którzy natrafią na jakiekolwiek problemy z działaniem konsol, zalecono kontakt z pomocą techniczną.
We can't believe we have to say this, but please do not blow vape smoke into your Xbox Series X.
— Xbox (@Xbox) November 11, 2020
Wideo udostępnione przez Polaka przedstawia dym, który unosi się z Xbox Series X. Film zyskał tak dużą popularność, że wiarygodność wydobywających się z urządzenia oparów postanowili sprawdzić Hiszpanie prowadzący na Twitterze konto Xbox Studio. Odkryli, że podobny efekt można uzyskać za pomocą e-papierosa.
@XboxPL spotka?a mnie niemi?a niespodzianka zaraz po uruchomieniu nowego sprz?tu... ?. Interfejs byl jedynie w Menu, po minucie/dwóch u?ytkowania pojawi? si? zaledwie k??bek dymu... Czy w tej sytuacji mog? liczy? na wymian? sprz?tu? Z góry dzi?ki za pomoc! pic.twitter.com/E4A4UzU132
— Arek Adamowicz (@Arek_Adamowicz) November 11, 2020
Co ciekawe, polski oddział Microsoftu obiecywał, że zajmie się zbadaniem sprawy. Wspomniany wpis oznacza najprawdopodobniej, że po weryfikacji zgłoszenia faktycznie okazało się, że to nie była awaria, a jedynie sztuczka.
Reklama
Komentarze (2)
Komentarze zostały zamknięte.