Assassin's Creed Valhalla - zamknięty budynek, zablokowane drzwi, klucz

Jak dostać się do środka.

Trafiłeś na zamknięty budynek w Assassin's Creed Valhalla i nie wiesz, jak dostać się do środka, skąd wziąć klucz lub jak zdjąć blokadę? Na tej stronie dowiesz się, jak to zrobić.

Istnieje kilka metod na dostanie się do budynku. Najpierw sprawdź, czy nie ma gdzieś wejścia zamkniętego na klucz.

Zamknięte drzwi, jak znaleźć klucz

Jeżeli w budynku, do którego chcesz się dostać, znalazłeś zamknięte drzwi i wyświetlił się komunikat o kluczu (1), oznacza to, że musi on być gdzieś niedaleko.

assassins_creed_valhalla_zamkniete_drzwi_1

Przejdź się w najbliższej okolicy, co chwilę aktywując wzrok Odyna (przytrz. prawy analog na padzie, przytrz. V na klawiaturze). Jeśli dopisze ci szczęście, zobaczysz gdzieś ikonę białego klucza (2).

assassins_creed_valhalla_zamkniete_drzwi_2

Klucz może leżeć „luzem” lub wyświetlić się nad wrogiem - w tym przypadku musisz go pokonać i przeszukać jego ciało.

Po zdobyciu klucza, wystarczy już tylko podejść do drzwi i użyć przycisku wskazanego na ekranie.

Zaryglowane drzwi, czerwona blokada

W Assassin's Creed Valhalla natkniesz się też na drzwi zaryglowane blokadą (3) oznaczoną na czerwono. Takie wejście otworzy się po zniszczeniu blokady bronią, ale da się to zrobić tylko od wewnątrz.

assassins_creed_valhalla_zamkniete_drzwi_3

Istnieją dwa główne sposoby, które należy wypróbować w przypadku zaryglowanych drzwi:

  • Udanie się na dach i poszukanie wejść zasłoniętych prowizoryczną ścianą z gałęzi (4)
assassins_creed_valhalla_zamkniete_drzwi_4

Wystarczy, że strzelisz w taką ścianę z łuku, a odsłoni się wejście. Możesz już wskoczyć do środka.

assassins_creed_valhalla_zamkniete_drzwi_5
  • Zestrzelenie blokady z zewnątrz

W niektórych przypadkach czerwoną blokadę możesz zestrzelić spoza budynku. Musisz jednak znaleźć odpowiedni kąt. Szukaj wyrw i dziur (5) w budynku, do którego chcesz się dostać.

assassins_creed_valhalla_zamkniete_drzwi_6

Potem znajdź miejsce, które pozwoli ci zestrzelić blokadę. W naszym przypadku musieliśmy wspiąć się na drewniane podwyższenie i przestrzelić blokadę przez kraty.