Assassin's Creed Valhalla - poziom trudności: jak wybrać i zmienić

Walka, skradanie, eksploracja.

Assassin's Creed Valhalla pozwala ci wybrać poziom trudności na początku przygody, ale możesz go potem dowolnie zmieniać. Co ciekawe, poziom trudności podzielono na trzy aspekty: walkę, skryte akcje i eksplorację.

Aby zmienić poziom, w głównym menu wejdź w ustawienia, a potem zakładkę Rozgrywka. Właśnie tu zobaczysz opcję zmiany trudności walki (1), skrytych akcji (2) i eksploracji (3).

assassins_creed_valhalla_poziom_trudnosci_1

Gra nie podaje, na jakie dokładnie cechy gry wpływają poszczególne ustawienia. Można się jednak domyślić, że obniżenie poziomu w sekcji Walka sprawia np., że przeciwnicy zadają mniejsze obrażenia. Ułatwienie skrytych akcji powoduje zapewne, że możesz wyeliminować większą część przeciwników, a wrogowie widzą cię z mniejszej odległości.

Jeżeli masz problemy z dotarciem do celów misji i znalezieniem kluczowych lokalizacji, obniż poziom eksploracji.

W ustawieniach walki masz do wyboru cztery warianty, a w skradaniu trzy. Eksploracja oferuje trzy tryby plus ustawienia własne.

Predefiniowane ustawienia eksploracji wpływają między innymi na zmianę ustawień Ikona odległości i Najbliższa aktywność (4). Jeżeli je przestawisz, ustawienia zmienią się na Własne.

assassins_creed_valhalla_poziom_trudnosci_2

W sekcji skradania i walki oprócz ogólnych ustawień trudności masz też jeszcze dodatkowe opcje - Wspomaganie celowania (5) i Gwarantowane zabójstwo (6). Wspomaganie celowania pozwala na uzyskanie częściowej lub całkowitej pomocy przy umieszczaniu celowniku na wrogu. O gwarantowanym zabójstwie przeczytasz na naszej innej stronie.