Assassin's Creed Valhalla - ukryte ostrze: ulepszanie, jak zwiększyć obrażenia

Skuteczniejsze skrytobójstwo.

Zadajesz za mało obrażeń ukrytym ostrzem w Assassin's Creed Valhalla? Na tej stronie powiemy ci, co możesz zrobić, aby eliminować wrogów jednym ciosem.

Na początek krótkie wyjaśnienie, aby wszystko było jasne. Jeżeli przeciwnik jest zbyt silny, to skryty atak zabierze mu tylko część paska życia, zaznaczoną na czerwono, gdy jesteś blisko niego.

assassins_creed_valhalla_ukryte_ostrze_ulepszenie_1

Rozwiązaniem jest właśnie zwiększenie obrażeń ukrytego ostrza. Dokonasz tego, kupując odpowiednie umiejętności w drzewku rozwoju. Jeden z przykładów widzisz poniżej:

assassins_creed_valhalla_ukryte_ostrze_ulepszenie_2

Z naszego doświadczenia wynika, że to właśnie żółta ścieżka na drzewku ma najwięcej umiejętności związanych ze zwiększeniem obrażeń od skrytobójstwa.

Skuteczności ukrytego ostrza nie da się zmienić w żaden inny sposób.

Alternatywą zwiększania obrażeń jest włączenie natychmiastowego skrytobójstwa, które zapewnia ci udaną eliminację, niezależnie od poziomu wroga.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - peleryna, kaptur, obszar nieufności

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - skradanie i ukrywanie się