Assassin's Creed Valhalla - rozwój postaci

Jak ulepszać Eivor.

Na tej stronie poznasz wszystkie aspekty rozwoju postaci w Assassin's Creed Valhalla. Przedstawiamy sposoby na ulepszenie postaci Eivor w grze.

Tekst podzieliliśmy na sekcje, w których znajdziesz podstawowe informacje o danym elemencie rozwoju. Po szczegóły udaj się na konkretne strony, które podlinkowaliśmy poniżej.

Umiejętności

Podstawową metodą na rozwijanie postaci jest kupowanie umiejętności na drzewku rozwoju. W grze znajdziesz nie tylko umiejętności pasywne i zwiększające atrybuty Eivor, ale też nowe możliwości atakowania wrogów - np. miażdżenia powalonych przeciwników nogą.

Drzewko rozwoju rozchodzi się w trzech kierunkach, ale na szczęście możesz zresetować punkty i spróbować czegoś innego.

assassins_creed_valhalla_rozwoj_postaci_1

Kupowane przez ciebie ulepszenia zwiększają moc głównego bohatera.

Zdolności

Nazwa może być myląca, ale zdolności to specjalne ataki, które znacząco zwiększają twoją skuteczność na polu walki.

assassins_creed_valhalla_rozwoj_postaci_2

Zdolności nie można kupić, a jedynie pozyskać, znajdując specjalne uczone księgi. Jeżeli ci się poszczęści, możesz też je rozwijać.

Specjalne ataki wykonujesz kosztem adrenaliny, oznaczonej przez żółte paski nad życiem.

Ulepszanie wyposażenia

W Assassin's Creed Valhalla masz możliwość ulepszania różnych przedmiotów. Przede wszystkim powinieneś zainteresować się ulepszaniem broni i zbroi. Proces jest nieco skomplikowany, bo podzielono go na dwie części, ale warto poświęcić chwilę, żeby go zrozumieć.

assassins_creed_valhalla_rozwoj_postaci_3

Jeżeli lubisz się skradać, musisz wiedzieć, jak zwiększać obrażenia od ukrytego ostrza. W innym wypadku często przydarzy ci się sytuacja, w której atak z ukrycia nie wyeliminuje wroga, a tylko go zrani.

Twoje atrybuty i skuteczność dodatkowo zwiększają runy, czyli magiczne kamienie, które znajdziesz w różnych miejscach w grze.

Ostatnimi aspektami rozwoju postaci są zwiększenie ilości przenoszonego prowiantu oraz liczby strzał.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - najazd: gdzie można wykonać, jak kraść bogactwa

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - zmiana płci