Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Resident Evil Village na PS5 - ray tracing i inne szczegóły

Informacje ze stron PlayStation.

  • Resident Evil Village na PS5 zadziała w dynamicznym 4K
  • Gra wykorzysta adaptacyjne triggery i ray tracing

Na oficjalnej witrynie PlayStation zaktualizowano stronę poświęconą Resident Evil Village na PS5. Do karty dodano nowe informacje o kolejnej odsłonie cyklu survival horrorów.

Okazuje się, że gra pozwoli na rozgrywkę w dynamicznym 4K oraz trybie HDR. Twórcy z Capcomu zastosują w produkcji również ray tracing, czyli graficzną technikę śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.

Resident Evil Village skorzysta także z możliwości dysku SSD, co przełoży się minimalne czasy ładowania. Opis umieszczony na stronie tytułu przekonuje, że gracze „natychmiast” rozpoczną zabawę „od ostatniego miejsca” zgonu.

Zobacz na YouTube

Projekt użyje też mechanizmu adaptacyjnych triggerów pada DualSense - poczujemy wagę broni i opór spustu przy strzelaniu. Ponadto produkcja zasymuluje wrażenia dotykowe, dzięki systemowi haptycznemu kontrolera. Do tego dźwięk 3D Tempest.

Resident Evil Village zadebiutuje w 2021 roku - nie tylko na PS5, ale również PC i Xbox Series X/S.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Resident Evil Village

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze