Watch Dogs Legion - ucisk: Jak w zegarku (City of Westminster)

Finalne zadanie dodatkowe w regionie.

Zadanie dodatkowe typu ucisk, które zostanie odblokowane po zaliczeniu innych misji tego typu w regionie City of Westminster. Chodzi konkretnie o walkę z propagandą oraz ratunek wojownika o wolność. Aby rozpocząć bieżącą misję udaj się we wskazane miejsce i porozmawiaj z agentem.

a045

Kolejnym zadaniem będzie dostanie się do wieży zegarowej. Na teren z budynkiem możesz się dostać np. korzystając z drona użytkowego i przelatując nad ogrodzeniem lub otwierając główną bramę (1) i omijając strażników po wcześniejszym odwróceniu ich uwagi np. włamywaniem się do okolicznych elementów, które można zhakować.

a046

Skieruj się w prawo i podążaj wzdłuż budynku. Po drodze pozbądź się po cichu jednego strażnika (2) i wejdź do wieży zegarowej (3).

a047

Przywołaj pająkbota i wejdź nim do wentylacji z prawej. Teraz będziesz musiał pokonać istny tor przeszkód, prowadzący na szczyt wieży. Zacznij od przeskoczenia nad przepaścią, po czym skręć w lewo. Omiń z lewej strony obracające się mechanizmy, po czym poczekaj na dogodny moment i przejdź pod kołem w miejscu, gdzie nie ma zębatek (4).

a048

Skręć w lewo i ruszaj przed siebie, aż dotrzesz do kolejnych obracających się trybów. Poczekaj, aż pojawi się pozioma półka, na którą wskocz. Odczekaj chwilę i przeskocz na kolejną (5) znajdującą się na drugim mechanizmie - następnie zeskocz na stały ląd.

a049

Przejdź dalej i przebrnij przez obracający się mechanizm, po czym wskocz wyżej po kilku kolejnych. Nieco dalej natkniesz się na kolejne mechanizmy z fragmentami bez zębatek (6), przez które trzeba przejść w odpowiednim momencie.

a050

Kontynuuj do przesuwających się tłoków (7), po których przejdź na drugą stronę przepaści.

a051

Po minięciu kilku kolejnych mechanizmów skręć w lewo i przeskocz na drewnianą półkę (8), po czym ruszaj dalej.

a052

W końcu dotrzesz do serwera (9), do którego się włam. Po uczynieniu tego zadanie się zakończy.

Następnie: Watch Dogs Legion - ucisk: Jak w zegarku (City of Westminster)

Spis treści: Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Watch Dogs Legion - ucisk: Ratunek wojownika o wolność (City of Westminster)