Watch Dogs Legion - Powrót do domu: Skye Larsen

Odwiedzamy rezydencję nietypowej badaczki.

Następna misja wchodząca w skład kampanii fabularnej, która stanie się dostępna po ukończeniu zadania głównego o nazwie 404 nie znaleziono. Jak zwykle zacznij od udania się do żółtego znacznika na mapie.

101

Będzie to dom, do którego należy się włamać. Zacznij od zhakowania jednej z kamer na narożniku budynku i pobrania klucza z laptopa (1) w stróżówce.

102

Następnie udaj się przed główną bramę i spróbuj włamać się do zamka przy drzwiach. Okaże się, że trzeba będzie aktywować obwód, żeby je otworzyć. Włam się do jednej z kamer, z której będzie widać prawą ścianę domu. Trzeba będzie poprzestawiać łącza tak, aby prąd dopłynął do zamka.

Aby to uczynić ustaw przełączniki tak, jak widać to na powyższym obrazku. Jeden z przełączników (2) przestaw w ostatniej chwili, ponieważ po kilku sekundach przestawi się do zwykłej pozycji. Kiedy do przełącznika (3) z lewej prąd dopłynie z dwóch stron przestaw go tak, żeby przekazał go do zamka.

103

Na teren posesji nie musisz wchodzić przez główną bramę - lepiej w tym celu skorzystać z bocznej furtki. Następnie omiń lub obezwładnij strażnika (4) i wejdź do środka przez drzwi (5).

Eksploracja domu

Po znalezieniu się w środku skieruj się na kręte schody prowadzące na górę, gdzie możesz włamać się do komputera.

104

Głównym celem jest dotarcie do przeszklonej windy (6), która doprowadzi bohatera do nowej lokacji.

105

Zacznij od skierowania się do altanki (7) z lewej strony ogrodu. Wejdź w interakcję z opaską, co odtworzy scenkę. Następnie przyjrzyj się posągowi (8), po czym wejdź do domu (9).

106

Po kolejnej scence skieruj się w lewo. Przejdź przez kuchnię, po czym udaj się przez drzwi (10) do garażu. Znajdziesz tu pająkbota oraz mechanizm z lewej - wejdź z nim w interakcję.

107

Opuść garaż, wróć do domu i po schodach wejdź na górę. Przeszukaj pomieszczenie na wprost schodów, a potem udaj się do trzeciego pokoju (11) na piętrze.

108

Po obejrzeniu kolejnej scenki z przeszłości zejdź na dół i skieruj się do drzwi (12), za którymi zejdź do piwnicy.

109

Obejrzyj kolejną scenkę i udaj się w prawo. Po obejrzeniu filmu na wielkim ekranie przejdź przez drzwi (13) z prawej.

110

Dotrzesz do domowej SI (14), z którą wejdź w interakcję. Po uczynieniu tego opuść piwnicę, wyjdź z domu i skieruj się do windy w ogrodzie. Następnie opuść budynek, co zakończy cała misję.

Następnie: Watch Dogs Legion - Skok w pustkę: komputer kwantowy

Spis treści: Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Watch Dogs Legion - 404 nie znaleziono: Nowt, komputer kwantowy