Watch Dogs Legion - rekrutacja, dodawanie postaci do drużyny

Jak grać wybraną osobą.

Rekrutacja to jedna z najważniejszych funkcji w Watch Dogs Legion. Pozwala dołączyć każdego mieszkańca Londynu do organizacji DedSec, a w efekcie - pokierować nim. Na tej stronie tłumaczymy cały proces dodawania postaci do drużyny.

Rekrutację powinno poprzedzić profilowanie, po którym zorientujesz się, czego możesz oczekiwać od danej osoby.

Gdy znajdziesz pożądaną postać, masz teraz dwa wyjścia:

  • Rozpocząć rekrutację natychmiast - poprzez podejście do osoby i użycie przycisku widocznego na ekranie (1)
watch_dogs_legion_rekrutacja_1
  • Odłożyć rekrutację na później - poprzez skorzystanie z opcji Dodaj do rekrutów (2) na ekranie profilowania
watch_dogs_legion_rekrutacja_2

W obu przypadkach osoba zostanie dodana do sekcji Potencjalni rekruci (3) w zakładce Drużyna:

watch_dogs_legion_rekrutacja_3

Aby dodać tę postać do drużyny, również masz dwa wyjścia:

  • Ukończyć misję rekrutacyjną dla tej osoby
  • Zwiększyć poparcie tej osoby dla DedSecu, wykorzystując profil szczegółowy i pomniejsze zadania związane z tą postacią

Uwaga: w niektórych przypadkach możliwe będzie wykonanie jedynie profilowania szczegółowego, a następnie kontynuowanie go lub podjęcie się odblokowanej misji rekrutacyjnej. Więcej tłumaczymy na stronie o rekrutacji policji, wojska i Albionu.

Szczegóły obu rodzajów rekrutacji przedstawiamy poniżej.

Misja rekrutacyjna w Watch Dogs Legion

Aby rozpocząć misję rekrutacyjną związaną z daną postacią, wybierz ją w sekcji Potencjalni rekruci, a następnie wybierz opcję Zobacz misję (4).

watch_dogs_legion_rekrutacja_4

Teraz zaznacz zadanie na ekranie misji, by łatwo je śledzić.

watch_dogs_legion_rekrutacja_5

Bagley wprowadzi cię w zadanie, a żółty marker przeniesie się do miejsca misji rekrutacyjnej.

Postępuj teraz zgodnie ze wskazówkami na ekranie (5), tak jak wykonujesz wszystkie inne misje w grze. Misje rekrutacyjne są różne, ale zazwyczaj polegają na infiltracji wrogiego terenu i wykonaniu konkretnej akcji.

watch_dogs_legion_rekrutacja_6

Po wykonaniu misji, agent natychmiastowo dołącza do DedSec i możesz nim kierować.

Profilowanie szczegółowe

Profilowanie szczegółowe to łatwiejsza i szybsza alternatywa misji rekrutacyjnej, a w przypadku osób źle nastawionych do DedSecu - sposób na zmianę opinii i odblokowanie wspomnianej misji rekrutacyjnej.

Aby w ogóle mieć możliwość wykonania profilowania szczegółowego, na ekranie rozwoju postaci musisz kupić ulepszenie właśnie o nazwie Profilowanie szczegółowe (6).

watch_dogs_legion_rekrutacja_7

Teraz możesz przejść do sekcji Potencjalni rekruci, wybrać postać, a następnie wybrać opcję Profil szczegółowy (7).

watch_dogs_legion_rekrutacja_8

Na nowym ekranie w większości przypadków zobaczysz dwie sekcje: Analiza pod kątem rekrutacji (8) oraz Plan dnia. Interesuje nas tylko pierwsza sekcja.

watch_dogs_legion_rekrutacja_9

To tutaj zobaczysz zadania, które możesz wykonać, aby przypodobać się rekrutowi. Wybierz dowolne z nich, a następnie śledź je i wykonaj. Cele są zazwyczaj bardzo proste - znacznie łatwiejsze niż w misjach rekrutacyjnych.

watch_dogs_legion_rekrutacja_10

Uwaga: w niektórych przypadkach w sekcji Analiza pod kątem rekrutacji znajduje się tylko jedna aktywność, lub - w jeszcze rzadszych przypadkach - nie ma tam nic. W takiej sytuacji możesz wykonać tylko misję rekrutacyjną.

Jeżeli nastawienie rekruta do DedSecu było co najmniej neutralne, zazwyczaj po wykonaniu jednej misji z Analizy pod kątem rekrutacji, rekrut natychmiast dołącza do organizacji i możesz nim już kierować.

Jeżeli nastawienie było negatywne, wykonanie jednej misji z Analizy odblokuje główną Misję rekrutacyjną. Możesz teraz ją wykonać albo kontynuować zadania z Analizy, jeśli są dostępne.

Podkreślmy: najprostszym i najszybszym sposobem na rekrutację jest skorzystanie z profilowania szczegółowego i wykonanie jednej lub kilku misji, które tam znajdziesz, zamiast głównej misji rekrutacyjnej.

O ile misja rekrutacyjna może zająć ok. 20 minut, dzięki profilowaniu szczegółowemu agenta można pozyskać nawet w minutę.

Następnie: Watch Dogs Legion - czerwona łapka: jak rekrutować policję, wojsko, Albion

Spis treści: Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Watch Dogs Legion - amunicja: jak uzupełnić