Watch Dogs Legion - przenoszenie i ukrywanie ciał

Maskowanie zwłok, zasłona AR.

Na tej stronie wytłumaczymy ci, jak chować ciała w Watch Dogs Legion. Pozwoli ci to na komfortowe skradanie się bez obaw, że ktoś dostrzeże zneutralizowanych wrogów.

Na początku wyjaśnijmy najważniejszą kwestię: w grze nie można chwytać ani przenosić ciał. Można je jednak maskować za pomocą tzw. zasłony AR.

To zdolność, którą należy wykupić w menu rozwoju postaci. Kosztuje 35 punktów technologii.

watch_dogs_legion_maskowanie_cial_1

Gdy już odblokujesz maskowanie AR, po powaleniu przeciwnika zobaczysz przy ciele funkcję Ukryj. Skorzystaj z niej, by zasłonić ciało.

watch_dogs_legion_maskowanie_cial_2

Maskowanie włączy się automatycznie, jeśli powalisz wroga z zaskoczenia, w trybie skradania.

Zamaskowane ciało jest całkowicie i trwale niewidoczne dla wrogów - jednym słowem, niemalże nie istnieje i jego wykrycie przez przeciwnika jest niemożliwe.

watch_dogs_legion_maskowanie_cial_3

Następnie: Watch Dogs Legion - broń: kupowanie, podnoszenie, zdobywanie nowej

Spis treści: Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Watch Dogs Legion - jak otworzyć drzwi