Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, misje poboczne, sekrety i znajdźki.

Witamy w poradniku do Watch Dogs Legion. To kolejna, trzecia już odsłona serii gier Ubisoftu z otwartym światem, w której wcielamy się w hakerów walczących o wolność Londynu. Mieszkańcy borykają się z wszechobecną inwigilacją rządu oraz uciskiem militarnej grupy Albion, i tylko organizacja DedSec może zmienić przyszłość miasta.

W niniejszym opracowaniu znajdziecie opis przejścia wszystkich misji głównych, zadania poboczne, rozmaite aktywności oraz sekrety i znajdźki. Osobny dział poświęcamy natomiast wszystkiemu, co związane z rozgrywką i mechaniką gry.

Największą nowością wprowadzoną do serii w ramach Watch Dogs Legion jest możliwość pokierowania każdym z niemal dziewięciu milionów mieszkańców Londynu - nawet przeciwnikami DedSecu. Właściwe wcielenie się w wybraną postać poprzedza jednak proces rekrutacji.

Spis treści - przejdź do sekcji:

Porady na start

Zacznij od zapoznania się z podstawowymi zasadami gry oraz bardziej zaawansowanymi aspektami rozgrywki.

Rekrutacja i rozwój postaci

Poznaj zasady systemu rekrutacji i powiększania zespołu, a także rozwijania umiejętności czy odblokowywania nowych gadżetów.

Hakowanie, ekwipunek, zdolności

Podstawowy arsenał każdego hakera DedSecu.

Zadania główne

Poniżej prezentujemy opis przejścia kampanii fabularnej, dzięki której poradzicie sobie z każdym wyzwaniem.

Prolog:

Misja: DedSec

Misja: Mary Kelley

Misja: 404

Misja: Albion

Misja: klan Kelley

Misja: SIRS

Misja: Albion (prawdziwa twarz)

Misja: DedSec

Misje poboczne

Poniżej znajdziecie opisy różnych zadań dodatkowych, których wykonania możecie się podjąć w trakcie rozgrywki.

Southwark

City of Westminster

Islington and Hackney

City of London

Tower Hamlets

Lambeth

Nine Elms

Aktywności i ciekawostki

Watch Dogs Legion to nie tylko misje fabularne, ale także kilka różnych rodzajów aktywności pobocznych, idealnych do zarabiania pieniędzy na nowe ubrania. Tutaj wymieniamy opcjonalne wyzwania i opisujemy, jak je ukończyć.

Sekrety i znajdźki

Twórcy Watch Dogs Legion przygotowali sporo znajdziek do odkrycia w Londynie. Poniżej przedstawiamy ich rodzaje oraz lokalizację, wraz z oznaczeniami na mapie.

Punkty technologii:

Wkrótce aktualizacja.

Pytania i odpowiedzi

Kwestie techniczne oraz inne tematy, które mogą nurtować graczy zaczynających przygodę z Watch Dogs Legion. Szybkie pytania i jasne odpowiedzi.

Interfejs i ekran gry

Na ekranie gry nie ma zazwyczaj zbyt wielu informacji, ale wyjaśnijmy najważniejsze elementy interfejsu:

watch_dogs_legion_poradnik_interfejs
  1. Minimapa. Niebieska strzałka to twoja postać
  2. Godzina w świecie gry
  3. Funkcjonariusz Albionu, oznaczony białą „łezką"
  4. Czynność, jaką wywoła szybkie hakowanie obranego celu
  5. Wybrana umiejętność lub gadżet
  6. Cel hakowania - znajduje się zawsze najbliżej środka ekranu

Wskazówki dla zaczynających grę

Oto kilka porad, które pomogą ci sprawniej wkroczyć w hakerską rzeczywistość futurystycznego Londynu:

  • W grze właściwie nie ma samochodów stojących na poboczach, jednak większość aut jeżdżących po ulicach jest pusta. Najczęściej będziesz korzystał właśnie z nich, a wejście do auta „z ulicy" nie jest kradzieżą
  • Regularne skanowanie otoczenia to podstawa rozgrywki. Pozwala nie tylko zauważyć wrogów, ale zaznaczyć też wszystkie ważne obiekty w okolicy
  • Przyzwyczaj się do korzystania z drona użytkowego, który pozwoli ci dostać się do wielu z pozoru niedostępnych miejsc
  • Warto mieć w drużynie co najmniej dwóch pracowników budowy, aby w razie wypadku jednego agenta wciąż móc użyć wspomnianego drona
  • Możesz pokierować absolutnie każdą postacią, którą zobaczysz w świecie gry - nie licząc przerywników filmowych
  • Odwracanie uwagi wrogów to jedna z najskuteczniejszych sposobów na skradanie i cichy atak
  • Jeżeli lubisz się skradać, poświęć nieco czasu na przeskanowanie pola walki kamerami i oznaczenie wrogów
  • Kombinacja komend Uzbrój pułapkę i Zwab w przypadku różnego typu pułapek sprawdza się doskonale. Ręczne wysadzanie właściwie się nie przydaje
  • Gra ma wbudowany tryb fotograficzny. Przywołaj menu ekwipunku, a potem wybierz 9 na klawiaturze lub Y/trójkąt na padzie, by z niego skorzystać
  • Postacie w mundurach i strojach związanych z zawodem mogą szybko przebrać się w strój codzienny. Aby to zrobić, przywołaj menu ekwipunku i wybierz opcję na samej górze koła
  • Automatyczne samochody mogą same zaprowadzić cię do celu po wybraniu trybu Autojazda
  • Podczas walki wręcz skup się bardziej na kontratakach niż na ciągłym wyprowadzaniu ciosów - szczególnie gdy nie masz broni
  • Sejfy i bankomaty to świetny sposób na pozyskiwanie ETO
  • Maskowanie AR to jedna z najpotężniejszych zdolności w grze
  • Jeżeli nie wiesz, jak dostać się do jakiegoś obiektu lub znajdźki, najprawdopodobniej potrzebujesz pająkobota
  • Ubrania kupowane w sklepach należą do wszystkich agentów. Nie musisz też kupować wielu sztuk
  • Szybko odblokuj zdolność profilowania szczegółowego - oszczędzi ci to trudnych i długich misji rekrutacyjnych

O serii Watch Dogs

Watch Dogs Legion to już trzecia część hakerskiej serii francuskiego wydawcy i producenta gier, firmy Ubisoft. Wszystkie odsłony cyklu dzielą ze sobą wiele elementów: w każdej kierujemy hakerem (lub hakerami), którzy mają dostęp do ctOS, czyli fikcyjnej sieci komputerowej, która łączy wszystkie urządzenia w mieście w jeden system, przy okazji gromadzący szczegółowe informacje o każdym z mieszkańców.

System hakowania, a nawet ogólne założenia serii, nie uległy większym zmianom przez lata. Od początku było to połączenie skradania, walki, hakowania i jazdy po otwartym mieście, z misjami w dużej mierze związanymi z infiltracją strzeżonych miejsc.

Pierwsze Watch Dogs jest zdecydowanie najbardziej ponurą częścią, czym zaskarbiło sobie serca wielu graczy. Osadzona w Chicago przygoda zapisała się na kartach historii gier po części ze względu na kontrowersyjny gameplay z E3 2012, który był znacznie bardziej imponujący wizualnie niż produkcja, którą otrzymaliśmy w maju 2014 roku. Do tego stopnia, że rozpoczął szerszą dyskusję dotyczącą zbyt mocno zmodyfikowanych fragmentów rozgrywki i zwiastunów.

Choć gra nie otrzymywała w recenzjach samych „dziesiątek", jej pomysł na gameplay był na tyle świeży i innowacyjny, że wyraźnie spodobał się odbiorcom. Wymagał jedynie pewnych poprawek.

Wydaje się, że takie właśnie poprawki zastosowano w Watch Dogs 2, w którym przenieśliśmy się do San Francisco. Twórcy zagwarantowali więcej skradania, walki i strzelania, bogatsze opcje personalizacji i rozwoju, ale też wyraźnie swobodniejszy klimat. Przedstawicielami hakerskiej grupy DedSec byli młodzi, skłonni do żartów, ubrani w charakterystyczny sposób bohaterowie, co nie wszystkim przypadło do gustu - szczególnie po zdecydowanie poważniejszej „jedynce".

W przypadku Legion sami decydujemy jednak, kto znajduje się w drużynie DedSec. Cały Londyn stoi otworem, a gracz może kierować absolutnie każdym z dziewięciu milionów mieszkańców tego miasta. Jedynym wyjątkiem są postacie z przerywników filmowych. To duży i odważny krok w serii, w której wcielaliśmy się do tej pory w ustalonego odgórnie bohatera.

Reklama

Skocz do komentarzy (9)

Komentarze (9)