Watch Dogs Legion - jak otworzyć drzwi

Zamknięte wejście: klucz, terminal.

W Watch Dogs Legion istnieją różne typy blokad drzwi. Poznanie zasad ich otwarcia pozwoli ci sprawniej poruszać się wewnątrz budynków i pomiędzy piętrami.

Zacznijmy od drzwi odblokowanych. Jeżeli wejście jest otwarte, to po najechaniu na zamek zobaczysz napis Otwórz/zamknij (1). Wystarczy skorzystać z szybkiego hakowania, by obsłużyć drzwi.

watch_dogs_legion_drzwi_1

Drzwi zablokowane mają dwa typy zamków:

  • Na terminal obwodu zamkniętego
  • Na klucz zabezpieczeń

Aby rozpoznać typ zabezpieczenia, przytrzymaj przycisk hakowania po najechaniu na zamek. Podpowiedź u góry ekranu określi, z jakim zamkiem masz do czynienia:

watch_dogs_legion_drzwi_2

W przypadku terminalu obwodu zamkniętego po przytrzymaniu przycisku hakowania zobaczysz czerwoną linię, która zakończy się właśnie na terminalu (2).

watch_dogs_legion_drzwi_3

Musisz go odblokować, ale wymagana jest interakcja fizyczna. Oznacza to, że musisz albo podejść do terminala agentem, albo pająkobotem.

watch_dogs_legion_drzwi_4

Po odblokowaniu terminala, drzwi będą otwarte.

W przypadku zamka na klucz zabezpieczający, twoim zadaniem jest odnalezienie wspomnianego klucza. Wypatruj ikony klucza (3) na minimapie oraz interfejsie.

watch_dogs_legion_drzwi_5

Teraz podejdź do przedmiotu lub postaci z kluczem i rozpocznij jego pobieranie, korzystając z szybkiego hakowania. W trakcie tego procesu musisz pozostać w bliskiej odległości do klucza.

watch_dogs_legion_drzwi_6

Uwaga: do pozyskania klucza nie jest wymagana fizyczna interakcja. Możesz to zrobić, korzystając z kamer, dronów, pająkobota lub w jakikolwiek inny sposób.

Po pobraniu klucza, drzwi będą gotowe do otwarcia.

Następnie: Watch Dogs Legion - przenoszenie i ukrywanie ciał

Spis treści: Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Watch Dogs Legion - hakowanie i profilowanie