Watch Dogs Legion - Gotowość do służby, cz. 1: AR, rekrutacja agenta

Misja fabularna, gdzie poznajemy nową technologię i werbujemy pracownika budowlanego.

Kolejna misja fabularna rozpocznie się automatycznie po zakończeniu zadania głównego o nazwie Larum. Głównym celem będzie zdobycie informacji na temat technologii AR, która należy do firmy SIRS.

Ponadto na dole strony dowiesz się, jak zrekrutować pracownika budowlanego.

034

Na miejscu okaże się, że trzeba dostać się do mocno strzeżonej lokacji. Możesz obejść budynek i zlokalizować zaułek, którym dojdziesz do bramy z laserem - aby go wyłączyć zlokalizuj przełącznik (1) i włam się do niego. Uważając na innych strażników pozbądź się po cichu tego za biurkiem z lewej.

035

Następnie możesz włamać się do jednej z kamer i przy pomocy pułapki pozbyć się pobliskiej strażniczki (2). Warto skierować się do teraz do zaułka z prawej i wyeliminować pojedynczego wartownika chodzącego za drzwiami (możesz się do niego zakraść od tyłu lub skorzystać z pułapki na ziemi).

036

Skieruj się w stronę głównego placu - jeśli chcesz, to możesz wejść do pomieszczenia z komputerami z prawej. W tym miejscu zaczaj się na kolejną wartowniczkę, która co pewien czas schodzi do prawej strony placu. Możesz skorzystać z porażenia (3), aby ją unieruchomić, a potem szybko obalić z bliska.

037

Dzięki temu na placu zostanie jeden uzbrojony wartownik oraz dwóch po cywilu, którzy stoją tyłem do środka. Poczekaj na dogodny moment i pozbądź się tego z bronią, a potem na spokojnie dwóch ostatnich. Skieruj się do przejścia z lewej, wyeliminuj ostatniego strażnika i włam się do terminalu (4) na ścianie.

038

Wróć na oczyszczony już z wrogów plac, podejdź do wyznaczonego miejsca (5) i przeprowadź rekonstrukcję AR. Po jej zakończeniu skieruj się do zaznaczonego w pobliskim zaułku hubu i włam się do niego.

Rekrutacja pracownika budowlanego - Cassandra Walker

Kolejnym celem misji będzie zrekrutowanie jednego z pracowników budowlanych, których spotkasz przy terenie budowy, jaki zostanie zaznaczony na mapie.

039

Wystarczy podejść do jednego z robotników (6) i porozmawiać z nim, co zapoczątkuje misję rekrutacyjną. Należy zaznaczyć, że każda z nich jest inna, zależna od postaci, z którą porozmawiałeś. W naszym przypadku opisujemy dwa zadania - Cassandry Walker oraz Richarda Jabłońskiego.

040

W przypadku Cassandry należy udać się do portu i zlokalizować łódź z danymi (możesz to zrobić bez problemu za pomocą systemu kamer). Jeśli chcesz szybko dostać się do łodzi (7), to po prostu wskocz do wody i zlokalizuj miejsce, z którego możesz wpłynąć do doku. Barierę laserową wyłączysz hakując kamerę, a potem przestawiając przełącznik.

Teraz wystarczy dopłynąć do łodzi i nawet z poziomu wody włamać się do systemu, z którego pobierzesz potrzebne dane.

041

Dzięki nim trafisz na ślad toksycznej skrzyni, którą należy zniszczyć. Udaj się do wyznaczonego miejsca. Zamiast wchodzić od frontu lepiej znaleźć systemy wentylacyjne (8), po których wejdziesz na górę.

042

Przemknij szybko do pomieszczenia ze skrzynią (9) i zniszcz ją na przykład kilkoma strzałami z pistoletu. Następnie szybko opuść teren, dzięki czemu misja zostanie zaliczona.

Rekrutacja pracownika - Richard Jabłoński

Jeśli chodzi o Richarda Jabłońskiego, to dołączy do zespołu, jeśli zdobędziesz materiały, którymi jest szantażowany.

Skieruj się do wyznaczonego miejsca. Okaże się, że jest mocno strzeżone, dlatego jeśli nie chcesz narażać się na bezpośrednie starcie, to warto zlokalizować i włamać się do latającego w pobliżu drona (pamiętaj, że możesz rozwinąć specjalne technologie, umożliwiające sterowanie większą ilością maszyn np. Hakowanie: dron pościgowy lub Hakowanie: drony Parcel Foxa).

043

Kiedy będziesz już posiadał drona wleć do pomieszczenia z przeciwnikami (10), przez które musisz przelecieć. Staraj się nie przyciągać ich uwagi.

044

Następnie wleć do pomieszczenia z lewej. Znajduje się tu strażnika oraz komputer (11). Ustaw się w jego zasięgu (staraj się nie zwracać uwagi wartownika) i rozpocznij proces wymazywania danych z dysku. Kiedy to nastąpi zadanie się zakończy.

Uwaga - w trakcie pilotowania drona staraj się podejść, jak najbliżej budynku z komputerem, aby maszyna nie straciła zasięgu.

Następnie: Watch Dogs Legion - Gotowość do służby, cz. 2: dron, serwer, ciężarówka

Spis treści: Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Watch Dogs Legion - Larum: dron, generator