Ghostrunner to "największy polski sukces od premiery Wiedźmina"? Zwróciły się już koszty produkcji

Gra podbiła Steama.

Wczoraj na PC, PS4 i Xbox One zadebiutowało Ghostrunner od studia One More Level z Polski. Rodzimy wydawca projektu - firma All in! Games - sugeruje, że to największy „polski sukces od premiery Wiedźmina”.

Według wstępnych szacunków ujawnionych przez spółkę, w pierwszym dniu sprzedaży „z dużą nawiązką” zwróciły się koszty produkcji gry. Na przygotowanie tytułu wydano zaś 2,5 miliona euro, a więc około 11,56 milionów złotych.

- Jako właściciele marki Ghostrunner, jesteśmy dumni, że wspólnie z twórcami z One More Level, 3D Realms i Slipgate Ironworks, a także naszym partnerem wydawniczym, 505 Games, udało się stworzyć produkt, który ma szansę zyskać światową renomę. Wierzymy, że będzie to największy polski sukces od premiery Wiedźmina - oznajmił Piotr Żygadło, dyrektor generany All in! Games, cytowany przez serwis Strefa Inwestorów.

O sukcesie gry świadczy między innymi fakt, że w pewnym momencie pozycja zajmowała pierwsze miejsce na liście bestsellerów Steama. Wydawca nie zaprezentował jednak na razie konkretnych liczb - dokładne wyniki firma ujawni na przełomie listopada i grudnia, gdy otrzyma dane o sprzedaży na konsolach i pełne informacje od wspomnianego 505 Games.

Ghostrunner osadzone jest w cyberpunkowym świecie. Gra przypomina połączenie Mirror's Edge i Dishonored - kładzie nacisk na wysokie tempo zabawy. Postać potrafi błyskawicznie dotrzeć do określonego celu i brutalnie eliminować oponentów.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami