Gracze w CoD Warzone zamienią się w zombie

Na specjalnej, nocnej wersji mapy.

Już dziś Call of Duty Warzone otrzyma aktualizajcę z nową zawartością - tryb Zombie Royale zaoferuje rozgrywkę w nocy i zmodyfikowane zasady. Zabici gracze powrócą do zabawy jako żywe trupy.

Podobnie jak w sieciowym trybie Infected z cyklu CoD, sterowane przez użytkowników zombie są szybkie i zwinne. Warto będzie jednak zebrać się w grupę, zanim zapoluje się na pozostałych przy życiu.

Halloweenowe wydarzenie potrwa do 3 listopada. Gracze otrzymają też dostęp do wielu nowych przedmiotów kosmetycznych - w tym skinów złoczyńców i morderców z horrorów takich jak Piła czy Teksańska masakra piłą mechaniczną.

gracze_jako_zombie_w_warzone_1
Spory zestaw kosmetycznych nowości

Ponadto, na mapie w Warzone będą losowo pojawiać się specjalne skrzynie Trick or Treat, w których będzie można zdobyć wzór na nową, legendarną skórkę karabinu szturmowego.

Warzone można obecnie instalować na PC bez konieczności instalacji całego Call of Duty: Modern Warfare. Samo battle royale zajmuje około 130 GB na dysku.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Komentarze (2)