Baldur's Gate 3 - Uciekający diabeł

Zadanie rozdziału 1, ratowanie diabelstwa przed powrotem do piekła.

Uciekający diabeł to jedno z pobocznych zadań rozdziału pierwszego w Baldur's Gate 3. W ramach tej misji musisz zdecydować, czy opowiesz się po stronie paladynów czy diabelstwa z piekła - choć szybko zorientujesz się, że decyzja nie będzie taka prosta.

Zadanie otrzymasz od Andersa (1), jednego z paladynów znajdujących się w północnej części mapy (2). W trakcie rozmowy dowiesz się, że paladyni polują na diabelstwo o imieniu Karlach, która rzekomo przewodzi pobliskiej bandzie gnolli. Zanim jednak udasz się na spotkanie z nią, możesz dowiedzieć się czegoś więcej o paladynach.

223

Przejdź do pomieszczenia sąsiadującego z tym, w którym stoi Anders. Na ziemi leżeć będą zwłoki uchodźcy (3). Jeśli posiadasz zaklęcie Rozmawianie z umarłymi (4), możesz je rzucić i następnie wejść w interakcję ze zwłokami. Rozpoczniesz krótką rozmowę z zabitym uchodźcą, podczas której dowiesz się, że paladyni tak naprawdę służą demonowi z piekła.

224

Wyjdź z budynku i skieruj się na południe (5), gdzie znajdziesz diabelstwo Karlach (6). Zapisz grę zanim wejdziesz z nią w interakcję - do wykonania będzie kilka testów, które nie należą do najłatwiejszych.

225

Rozpocznij rozmowę z diablicą i wypytaj ją o cała sytuację. Dowiesz się, że Karlach nie jest niczemu winna i to skorumpowani paladyni są tutaj tą złą stroną. Po rozmowie będziesz mógł się opowiedzieć po którejś ze stron - możesz zaatakować Karlach bądź wrócić do paladynów i rozpocząć walkę z nimi.

Zdecydowanie lepszym wyborem jest pomoc Karlach i rekomendujemy tę decyzję. Za zabicie paladynów otrzymasz sporo punktów doświadczenia i cennych przedmiotów, między innymi rzadką dwuręczną broń dla twojego wojownika - jak Lae'zel. Finalna decyzja jednak zależy od ciebie.

Jeśli chcesz pomóc Karlach, udaj się więc do paladynów, rozpocznij rozmowę z Andersem i wybierz opcję dialogową „Spotkałem ją. Ona mówi, że to wy jesteście czartami i ja jej wierzę” (7). Ta kwestia dialogowa spotka się z aprobatą twoich towarzyszy.

226

Sama walka z Andersem i jego paladynami nie należy do najtrudniejszych. Anders posiada niskie rzuty obronne i podatny jest na negatywne efekty - jak uśpienie czy przerażenie (8). Podczas starcia postaraj się trzymać drużynę rozproszoną, gdyż większość wrogów dysponuje atakami obszarowymi.

227

Po walce pozbieraj przedmioty - szczególnie Miecz Sprawiedliwości z ciała Andersa - i udaj się do Karlach, by przekazać jej nowinę. Zadanie zostanie w tym momencie zakończone.

Następnie: Baldur's Gate 3 - Zaginiona przesyłka

Spis treści: Baldur's Gate 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Baldur's Gate 3 - Łut szczęścia

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami