Sony wyjaśnia działanie nagrywania czatu głosowego na PS5

Rozmowy jako dowód w zgłaszanych skargach.

  • Konsola zarejestruje ostatnie 5 minut rozmowy
  • Do skarg na użytkowników dołączymy 40-sekundowy plik dźwiękowy

Sony przedstawiło dodatkowe szczegóły na temat działania ujawnionej kilka dni temu opcji nagrywania czatu głosowego na PS5 i wysyłania zapisu do firmy w celu moderacji.

Koncern wyjaśnia, że na PlayStation 5 do zgłoszenia niewłaściwego zachowania danego użytkownika w formie dowodu będzie można dołączyć trwający 40 sekund plik dźwiękowy - 20 sekund głównej rozmowy i 10 sekund sprzed i po konwersacji.

Skargi wyślemy z poziomu konsoli. Moderatorzy przesłuchają zapis i zdecydują o ewentualnym ukaraniu niewłaściwie zachowującego się gracza, przy czym Sony zakłada, że nie wszystkie wnioski będą prawidłowe i obiecuje udostępnić porady dotyczące właściwego raportowania.

PS5 w swojej pamięci zachowa ostatnie 5 minut prowadzonej przez użytkowników konwersacji. Zabraknie możliwości wyłączenia funkcji, ale koncern zaznacza, że celem opcji nie jest ciągłe monitorowanie i słuchanie rozmów posiadaczy urządzenia.

PlayStation 5 trafi do sprzedaży 19 listopada.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami