Phasmophobia - jak otworzyć drzwi

Drzwi do budynku i w środku.

Żeby wykonać misję w Phasmophobii, trzeba wejść do budynku. Każda mapa to inny budynek, ale schemat działania jest taki sam - przeszukujemy i analizujemy różne pomieszczenia w środku.

Niektórzy mają jednak problem przy pierwszej rozgrywce z wejściem do domu czy innej struktury. Otóż, drzwi wejściowe są zawsze zamknięte i musisz podnieść klucz na samym początku rozgrywki.

Zaczynasz w ciężarówce. Spójrz na biurko z komputerem, a po lewej stronie od klawiatury zobaczysz klucz (1). Wciśnij klawisz E, by go zabrać.

klucz

Klucz nie zajmuje slotu na przedmioty. Nadal możesz więc zabrać trzy przedmioty do tropienia duchów.

By otworzyć drzwi, wystarczy przytrzymać na nich celownik i przytrzymać lewy przycisk myszy, a następnie przesunąć mysz od siebie, do przodu, by płynnym ruchem otworzyć wejściowe drzwi. Działa to podobnie, co w grach typu Amnesia.

Takim samym ruchem myszą otwieramy wszystkie drzwi w środku budynku. Warto jednak zostawiać je otwarte, choć czasem duch zamknie niektóre za nas.

Poprzednio: Phasmophobia - jak używać kamery i podglądać ducha

Spis treści: Phasmophobia - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Phasmophobia - jak poznać imię ducha