Gran Turismo 7 na PS5 - 4K, ray tracing i "docelowe 60 FPS"

Informacje z oficjalnej strony Sony.

Sony zaktualizowało oficjalną stronę z informacjami na temat Gran Turismo 7. Gra ma zadziałać w rozdzielczości 4K przy „docelowej” płynności 60 klatek na sekundę.

Nowa część serii będzie też oferować ray tracing, czyli system zaawansowanego oświetlenia i odbić. Tak jak w wielu innych współczesnych produkcjach, nie zabraknie również trybu HDR.

gran_turismo_7_w_4k_na_ps5
Gry wyścigowe zawsze potrafią dobrze zaprezentować możliwości konsoli

Nie pojawiły się jeszcze żadne informacje na temat ewentualnych oddzielnych trybów priorytetyzujących jakość oprawy lub klatki na sekundę.

Gra ma zaoferować możliwie najbardziej realistyczne odwzorowanie mechanizmu zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania, dzięki kontrolerowi DualSense.

„Triggery są zaprojektowane tak, by odwzorować poczucie naciskania pedału gazu i pozwoli graczom dokładnie odczuć i zrozumieć związek między siłą hamowania a przyczepnością opon” - podkreślił Kazunori Yamauchi, szef Polyphony Digital.

uiPZIEf__1_

Gran Turismo 7 nie otrzymało jeszcze przybliżonej daty premiery. Gra trafi na PS5.

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami