Szykuje się bojkot FIFA 21? Reklama mikrotransakcji FUT w magazynie dla dzieci

Krótki poradnik kupowania FIFA Points.

  • Reklama FIFA FUT pojawiła się w czasopiśmie dla dzieci
  • Materiał zachęca do wydawania pieniędzy
  • Część graczy szykuje protest

W nowym numerze brytyjskiego magazynu, wydawanego przez sieć sklepów z zabawkami Smyths Toys, pojawiła się reklama FIFA 21. Materiał promocyjny zachęca czytelników do wydawania realnej gotówki na mikrotransakcje w nadchodzącej odsłonie piłkarskiej serii. Część fanów szykuje się rzekomo do bojkotu gry.

„Użyj FIFA Points, by otwierać paczki” - głosi drugi punkt skróconego poradnika budowania wymarzonego składu w trybie Ultimate Team, sugerując, że to konieczny krok. Nie jest to zgodne z prawdą, choć trzeba przyznać, że wydawanie pieniędzy w FIFA znacząco przyspiesza proces rozwijania drużyny.

Według wielu graczy, mikropłatności w FUT noszą znamiona hazardu, bo nigdy nie wiemy, co dokładnie otrzymamy za daną paczkę. Szczególnie negatywne wrażenie na internautach wywarł fakt, że reklama pojawiła się w czasopiśmie dla najmłodszych.

Część osób nawołuje wręcz do rezygnacji z kupienia FIFA 21 i bojkotu, który miałby się zakończyć dopiero po zwróceniu przez Electronic Arts uwagi na problem.

FIFA 21 zadebiutuje 9 października. Z czasem trafi też oczywiście na nową generację konsol, gdzie otrzyma usprawnienia graficzne.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami