Fall Guys - waluty dostępne w grze

Kudos i Crowns i ich wykorzystanie w grze.

Jak w większości popularnych sieciowych tytułów, gracze w Fall Guys zbierają dwie waluty - tutaj Kudos i Crowns - i wykorzystują je do zakupu przedmiotów kosmetycznych dla swojej postaci. W niniejszym poradniku wyjaśniamy jak zdobywać te waluty i na co można je wydawać.

W grze dostępne są dwie waluty. Są to Kudos (1) i Crowns (2). Pierwsza z nich służy do zakupu niemalże dowolnych przedmiotów - skórek, kolorów czy emotek. Druga z kolei wykorzystywana jest do nabywania legendarnych skórek.

017

Kudos zdobywa się poprzez udział w rozgrywkach. W zależności od tego, jak dobrze ci pójdzie - czyli ile rund przetrwasz - otrzymasz określoną ilość Kudos (3). Walutę tę można także kupić za realne pieniądze.

018

Crowns pozyskać możesz na dwa sposoby. Pierwszym jest awansowanie postaci na wyższe poziomy. Wraz ze wskoczeniem na 5, 20 i 32 poziom otrzymasz 1x Crown (4). Zdobędziesz je także za całkowite zwycięstwo w rozgrywkach. Jeśli dotrwasz jako jedyny do końca i staniesz na podium, każdorazowo otrzymasz 1 sztukę tej waluty.

019

Nie warto nadmiernie skupiać się na ich pozyskiwaniu, gdyż służą one wyłącznie do kupowania przedmiotów kosmetycznych. Zmieniają wygląd postaci, jednak nie wpływają w żadnym stopniu na rozgrywkę i twoje szanse na wygraną.

Następnie: Fall Guys - tryby gry

Spis treści: Fall Guys - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Fall Guys - czy w grze jest crossplay