Fall Guys - chwyć i pchnij, jak przeszkadzać innym

Chwytanie i popychanie innych graczy. 

Dotarcie do mety przed graczami to nie jedyne wyzwanie, które czeka na ciebie w Fall Guys. Musisz też ścierać się bezpośrednio z innymi członkami rozgrywki, do czego warto wykorzystać chwyt - co opisujemy w niniejszym poradniku.

Doskonała kontrola nad swoja postacią i mistrzowskie skakanie po platformach to nie jedyne, co wpływa na wygraną w Fall Guys. Możesz też grać nieczysto i łapać innych graczy, by uprzykrzać im życie. W tym celu musisz tylko zbliżyć się do postaci innego gracza i przytrzymać klawisz Shift (R2 i RT w przypadku PS4 i kontrolera Xbox).

Gdy uda ci się kogoś chwycić, przy postaci pojawi się celownik (1). Będzie on widoczny tak długo, jak długo trzymać będziesz wroga. Schwytanego nieprzyjaciela możesz odepchnąć do tyłu by go wyprzedzić bądź pchnąć delikatnie w bok.

006

O ile samo odepchnięcie nie jest może mocne, odpowiednio wymierzone może narobić szkód. Dzięki niemu będziesz w stanie, na przykład, wepchnąć gracza w obrotową pułapkę, która dosłownie wystrzeli go w powietrze. Dasz radę rónież zepchnąć go w przepaść (2) bądź z danej przeszkody, zyskując cenne sekundy przewagi.

007

Pamiętaj jednak, że inni gracze też mogą wykorzystać ten manewr przeciwko tobie. Jeśli to możliwe - i jeśli nie chcesz się z nikim szarpać - staraj się więc unikać bezpośredniego kontaktu z innymi. Tyczy się to szczególnie wąskich przejść i kładek, z których ktoś może łatwo cię zepchnąć - a to na ogół kończy się eliminacją z meczu.

Następnie: Fall Guys - przebieg rozgrywki: kwalifikacja, eliminacja i finał

Spis treści: Fall Guys - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Fall Guys - dive, czyli skok do przodu