Marvel's Avengers - przeciwnicy z tarczami, jak ich pokonać

Przeskakiwanie nad wrogiem.

W Marvel's Avengers dosyć szybko zaczynamy trafiać na wrogów, których nieco trudniej pokonać, ponieważ zasłaniają się tarczami. Są oczywiście sposoby, by ich pokonać.

Tarcze mogą wyglądać różnie. Często są to tarcze energetyczne (1). Ludzie używają z kolei zwykłych tarcz z metalu.

tarcze

Są trzy sposoby na zadawanie obrażeń wrogom z tarczami. Każdy jest dobry, ale wskażemy, który jest najmniej ryzykowny.

  • Przeskocz nad wrogiem. Przytrzymaj przycisk sprintu i wciśnij przycisk uniku, gdy jesteś przed wrogiem z tarczą. W ten sposób przeskoczysz nad nim, wylądujesz za jego plecami i będziesz mógł zadawać mu obrażenia.
  • Skontruj cios wroga. Po prostu poczekaj, aż wróg wyprowadzi atak. Zablokuj go lub wykonaj idealny unik, a potem będziesz miał chwilę na skuteczne ataki.
  • Trzecia opcja to zniszczenie tarczy wroga. Mocne ataki, gdy je ulepszymy, mogą powoli niszczyć wrogie tarcze.

Oczywiście walka jest łatwiejsza, kiedy gramy z innymi. Wtedy często wrogów z tarczami możemy po prostu zajść od tyłu i nie zwracają się oni cały czas twarzą (i tarczą) do nas.

Poprzednio: Marvel's Avengers - frakcje i handlarze frakcji

Spis treści: Marvel's Avengers - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Marvel's Avengers - karta wyzwań bohatera