Mafia 1 - walka, strzelanie

Jak wygrywać strzelaniny.

Standardowym - i najszybszym - sposobem eliminacji wrogów w grze Mafia 1 jest użycie broni palnej. Na tej stronie tłumaczymy, jak prowadzić otwartą walkę i strzelać.

Przede wszystkim staraj się zawsze chować za osłoną, tak jak podczas skradania. Zza ukrycia możesz też strzelać „na ślepo” (nie naciskając przycisku celowania), co jest świetną strategią, by wyeliminować zbliżającego się wroga.

Podczas walki zwracaj uwagę na znaczniki wrogów na minimapie (1), a także znaczniki na ekranie (2), informujące o kierunku, z którego nadciągają wrogowie.

mafia_1_walka_1

Celuj głównie w głowy wrogów i staraj się dostosować taktykę do broni. Przykładowo, jeśli masz w rękach strzelbę, szarżowanie na wroga i jego szybkie zaskoczenie jest doskonałym pomysłem.

W trakcie walki rozglądaj się też za wybuchowymi beczkami - pojedynczy strzał zaoszczędzi ci czasu, a przede wszystkim amunicji.

mafia_1_walka_2

Oprócz broni palnej, możesz też korzystać z granatów i koktajli mołotowa. W ostateczności zostaje też walka wręcz.

Pamiętaj, aby regularnie uzupełniać amunicję oraz leczyć się w trakcie walki i po niej.

Następnie: Mafia 1 - skradanie i ciche zabójstwa

Spis treści: Mafia 1 Edycja Ostateczna - Poradnik, Solucja