Mafia 1 - Dzień jak co dzień: haracze, motel, żółte auto

Rozdział 4, w którym jedziemy na miasto odebrać pieniądze.

Jest to kolejne zadanie, które stanie się dostępne po ukończeniu misji o nazwie Imprezka u mołotowa, w której zniszczyliśmy kilka aut stojących na parkingu wrogiej rodziny mafijnej. Tym razem naszym celem będzie zebranie kilku haraczy na mieście.

026

Zacznij od wejścia do budynku i skierowania się do pokoju, gdzie odbędzie się narada. Następnie udaj się do Vincenzo, który zaopatrzy Tommy'ego w rewolwer. Przy okazji odbędzie się krótki pokaz celowania (1), a następnie przeładowywania broni oraz jej chowania.

027

Po zabraniu broni skieruj się do Ralpha, który nauczy otwierać bohatera zamki w autach. Aby to uczynić wystarczy podejść do klamki, a następnie wcisnąć i przytrzymać wskazany klawisz (2).

Piekarnia, Chinatown i motel

Po krótkim kursie kradzenia aut Ralph użyczy jedną z maszyn głównemu bohaterowi, do którego dołączy Sam i Paulie.

028

Pierwszym celem będzie dotarcie do zaznaczonej na mapie piekarni. Skieruj się we wskazane miejsce i zaparkuj przed budynkiem (3) we wskazanym punkcie.

029

Wyjdź z kompanami z auta i wejdź do piekarni. Po rozmowie z właścicielem udaj się przez drzwi z prawej na zaplecze i podnieś z blatu kopertę z pieniędzmi (4). Opuść piekarnię, wróć do auta i skieruj się do drugiego lokalu, znajdującego się w chińskiej dzielnicy. Poczekaj, aż Sam załatwi sprawę, po czym zacznij jechać do znajdującego się za miastem motelu.

030

Wyjdź z auta i obejdź budynek z lewej strony (5). Zacznij się skradać i obejdź kolejny narożnik.

031

Z prawej strony natkniesz się na dwóch rywali. Skradając się wejdź na górę i rozpraw się po cichu z pierwszym (6), po czym zejdź na dół i zakradnij się do drugiego (7).

032

Możesz wrócić na balkon i wejść przez drzwi na piętro budynku. Warto przeszukać pokoje na wprost wejścia, gdzie znajdziesz między innymi strzelbę i pociski. Oprócz tego w łazience z lewej możesz zaskoczyć kolejnego przeciwnika. Następnie zejdź na parter po schodach. Rusz wzdłuż korytarza i przylgnij do ściany salonu z prawej - z tego miejsca zacznij ostrzeliwać wrogów (8).

033

W pomieszczeniu jest ich sporo, dlatego korzystaj z osłon, aby nie otrzymać zbyt wielu obrażeń. Po oczyszczeniu pomieszczeniu przejdź przez drewniane drzwi (9) z prawej, dzięki czemu uwolnisz Sama.

Pościg za żółtym autem

W tym momencie rozpocznie się scenka przerywnikowa, w trakcie której Tommy wyprowadzi rannego Sama na zewnątrz.

034

Po chwili rozpocznie się pościg. Zacznij jechać za żółtym autem, jednocześnie omijając przeszkody oraz ostrzeliwując (10) znajdujący się przy uciekinierze inny wrogi samochód (11). Im bliżej niego będziesz, tym celniejsze będą strzały i tym szybciej go wyeliminujesz.

035

W pewnej chwili do pościgu dołączy kolejny rywal (12). Jego również ostrzeliwuj tak długo, aż stanie w płomieniach.

036

Wtedy pozostanie już tylko pościg za opryszkiem w żółtym aucie (13). Podjeżdżaj do niego prowadząc ogień i uważając na mijane przeszkody (14).

037

Możesz również próbować taranować wrogie auto. Kontynuuj pościg, aż będziesz w stanie wyprzedzić przeciwnika i zajechać mu drogę (15). Teraz wystarczy podejść do auta i je przeszukać, co zakończy rozdział.

Następnie: Mafia 1 - Fair Play: sportowe auto, wyścig

Spis treści: Mafia 1 Edycja Ostateczna - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Mafia 1 - Imprezka u Mołotowa: zniszczenie samochodów, pościg