Manor Lords - nowy gameplay ze strategii tworzonej przez jednego Polaka

Podstawowe założenia rozgrywki.

  • Nad Manor Lords pracuje jeden deweloper z Polski
  • Gra to połączenie city buildera i RTS-a

Jednoosobowe studio Slavic Magic z Polski opublikowało nowy gameplay z Manor Lords - produkcji, która łączy budowanie średniowiecznego miasta z klasyczną strategią czasu rzeczywistego.

Wideo przybliża podstawowe założenia rozgrywki. Mapę gry podzielono na kilka regionów z unikalnymi dla danego miejsca surowcami i drzewkami rozwoju. Każdy obszar może więc specjalizować się w innej działalności - jeden zajmie się rolnictwem, a inny górnictwem.

W tytule pojawi się system ekonomii. Produkcja dóbr wpłynie na ceny przedmiotów, co z kolei odbije się na wirtualnym rynku. Ponadto lordowie, w których wcielą się gracze, otrzymają osobny majątek - bogactwa będzie można powiększać poprzez nakładanie podatków.

Nie zabraknie bitew, z czym powiązana jest rekrutacja wojsk, choć w filmie podkreślono, że ten ostatni mechanizm zmodyfikowano po uwagach fanów. Jednostki podzielono na trzy kategorie: chłopów (walczą improwizowanym orężem), najemników (są lepiej opancerzeni i uzbrojeni) oraz rycerzy (ciężkozbrojni z personalizowanym wyglądem).

manor_lords_gameplay
Budowanie miast odegra istotną rolę

Manor Lords ukaże się jesienią 2020 roku we wczesnym dostępie na platformie Steam.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami