Chińczycy pokazują, jak się robi next-gena. Digital Foundry analizuje Black Myth: Wukong

Imponująca grafika.

Redakcja Digital Foundry przeprowadziła analizę techniczną zwiastuna i fragmentów rozgrywki Black Myth: Wukong, gry chińskiego studia Game Science. Produkcja prezentuje bardzo wysoki poziom oprawy graficznej, mimo że nie jest jeszcze zbyt rozpoznawalna.

Trailer zarejestrowano na PC, ale gra zmierza też na „konsole”, więc z pewnością PS5 i Xbox Series X/S. Deweloperzy pracują na Unreal Engine 4.

Nasi koledzy z Wielkiej Brytanii zwracają uwagę przede wszystkim na jakość obiektów oraz zróżnicowanie i gęstość terenu. Każdy kamień i liść na ziemi nie jest elementem tekstury, tylko osobnym modelem. Wrażenie robią też odbicia i gra świateł.

Digital Foundry wspomina też między innymi o imponującej symulacji fizyki, szczególnie dotyczącej włosów i szat postaci, również bohaterów niezależnych. Twórcy zastosowali też prawdopodobnie proceduralną symulację dymu. Wszystkie te elementy są oczywiście niezwykle obciążające dla GPU.

wukong_1
Takie zachowanie chmur i dymu w grach nie zdarza się zbyt często

Wukong wciąż jest w fazie pre-alpha, więc do czasu premiery - jeszcze nieokreślonej - wiele może się zmienić. Studio Game Science składa się z byłych pracowników Tencentu. Deweloperzy mają w portfolio MMO o nazwie Azura Online.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami