Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Microsoft: nie polegamy na exclusivach, mamy wsteczną kompatybilność

Kwestia przełożenia premiery Halo Infinite.

  • Microsoft przekonuje, że brak Halo Infinite na premierę Xbox Series X/S nie zaszkodzi konsolom
  • Siłą koncernu jest podobno wsteczna kompatybilność

Halo Infinite miało być jednym z największych tytułów na premierę Xbox Series X/S, jednak pomimo opóźnienia debiutu gry, Microsoft nie obawia się spadku zainteresowania next-genowymi konsolami w początkowym okresie.

W wypowiedzi udzielonej New York Times, rzecznika Microsoftu, Cindy Walker, zbagatelizowała przesunięcie premiery Infinite. Uważa bowiem, że gracze będą mieli dostęp do mnóstwa innych tytułów dzięki wstecznej kompatybilności.

„Halo Infinite na premierę konsoli byłoby świetne, ale nie polegamy na ogromnych tytułach ekskluzywnych, by wywołać zainteresowanie konsolami” - mówi Walker. „Nasi gracze mają tysiące gier z czterech generacji już od dnia premiery [Xbox Series X/S - red].”

Zobacz na YouTube

Tysiące tytułów, o których wspomina rzecznika koncernu, to oczywiście głównie produkcje z oryginalnego Xboksa, Xbox 360 i Xbox One. Wiele z nich uzyska na nowych konsolach usprawnienia graficzne, choć nieco uboższe na Xbox Series S.

Gry na premierę nowego Xboksa to między innymi Assassin's Creed Valhalla, Dirt 5, FIFA 21, Fortnite, Marvel's Avengers, NBA 2K21 czy Watch Dogs Legion - wszystkie są już lub będą dostępne również na aktualnej generacji.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Halo: Infinite

Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze