Marvel's Avengers - wygląd postaci, jak zdobyć nowe stroje

Skórki, skiny.

Zdobywany w Marvel's Avengers loot - czyli przedmioty i wyposażenie - nie zmienia wyglądu naszych bohaterów, nawet w najmniejszym stopniu. Jedynym sposobem zmiany wyglądu jest więc wybranie innego stroju (skina, skórki).

W przypadku wszystkich postaci, stroje znajdziemy w menu w zakładce Przedmioty kosmetyczne. Zobaczymy tam wszystkie stroje, jakie możemy zdobyć. Gdy najedziesz na dowolny strój, zobaczysz, co musisz zrobić, by trafił do twojej kolekcji. Możesz też podejrzeć (1), jak będzie wyglądał.

Oczywiście na tej stronie zauważysz przycisk Targ (2). Tam kupimy stroje za kredyty, a więc za prawdziwe pieniądze.

skiny1

Jak zauważysz, większość strojów zdobywa się (bez sięgania do portfela) poprzez wyzwania z Karty wyzwań (3). Jest to odpowiednik systemów typu battle pass z różnych gier sieciowych. Zdobywając kolejne poziomy daną postacią odblokowujesz nagrody związane z tymi poziomami.

Przykładowo - na 39 poziomie Czarna Wdowa odblokuje strój Ochrona (4).

skiny2

Stroje nie mają żadnego wpływu na rozgrywkę, w przeciwieństwie do znanego z PS4 Spider-Mana, gdzie kostiumy dawały postaci różne nowe możliwości. Każdy strój jest czysto kosmetyczny.

Poprzednio: Marvel's Avengers - jak się leczyć

Spis treści: Marvel's Avengers - poradnik i najlepsze porady