Wasteland 3 - postać: dziwactwa

Zdolności pasywne oferujące premie i kary.

Dziwactwa w grze Wasteland 3 to dodatkowy parametr, pozwalający na bardzo dużą personalizację kierowanej postaci. W niniejszym rozdziale wyjaśniamy czym są dziwactwa, jakie niosą ze sobą problemy i czy warto z nich korzystać.

Dziwactwa wybrać możesz jedynie podczas tworzenia postaci - na liście parametrów postaci zauważysz zakładkę (1) o tej samej nazwie. Dziwactwa to specyficzny rodzaj umiejętności pasywnej, która oferuje potężną premię do danej statystyki postaci, jednak idzie w parze z równie dotkliwą karą do innego parametru.

016

Dla przykładu, dziwactwo Kamikaze (2) zwiększa ilość punktów akcji postaci o 3, jednak blokuje możliwość noszenia jakiegokolwiek pancerza. Inne opcje mogą działać na przykład w stanie upojenia alkoholowego. Postać otrzyma wtedy znaczącą premię do konkretnego parametru, ale gdy efekt przestanie minąć rozpocznie się kac, który nakłada długotrwałe kary.

017

Dziwactwa najlepiej jest stosować w przypadku bardzo konkretnych buildów postaci. Wspomniany wcześniej Kamikaze świetnie sprawdzi się dla snajpera nastawionego na zadawanie możliwie największych obrażeń, lecz będzie kompletnie bezużyteczny dla wojaka walczącego w zwarciu.

Jeśli więc nie masz pewności, z którego dziwactwa korzystać, pozostaw domyślny wybór, Tylko bez dziwactw, który nie wpływa na postać w żaden sposób.

Następnie: Wasteland 3 - postać: najlepsze umiejętności

Spis treści: Wasteland 3 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Wasteland 3 - postać: cechy

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami