Wasteland 3 - drużyna: jak dołączyć kolejnych członków drużyny

Dołączanie nowych postaci do drużyny.

Wasteland 3 to gra RPG, w której kierujesz poczynaniami kilku postaci jednocześnie. Początkowo masz dostęp jedynie do dwóch członków drużyny, z czasem jednak zyskasz możliwość dołączenia kolejnych. W tym rozdziale podpowiadamy w jaki sposób zwiększyć liczebność drużyny i podajemy ile postaci finalnie może się w niej znaleźć.

Dostęp do dwóch pierwszych postaci uzyskasz podczas etapu tworzenia postaci, który ma miejsce kilka minut po rozpoczęciu gry. Przez pierwsze kilkadziesiąt minut będą to jedyne postacie, którymi będziesz sterować.

By móc dodać nowych członków drużyny, musisz po prostu dotrzeć do miasta Colorado, czyli przebrnąć przez kilka pierwszych, samouczkowych misji, które nie powinny ci sprawić żadnego problemu. Podczas przemarszu trafisz jednak na dwie postacie - Dorsey - Tropiciel i Szer. Jodie Bell (1).

018

Tropiciel będzie chciał zabić Jodie Bell. Warto temu zapobiec, gdyż Jodie będzie twoim potencjalnym towarzyszem do dodania do drużyny, gdy już wrócisz do miasta. Możesz powstrzymać Tropiciela zagadując go i przekonując, by odpuścił - albo po prostu strzelając do niego zanim w ogóle rozpocznie się rozmowa.

Kawałek dalej natrafisz na Maj. Verę Prasad (2). Nie przejmuj się w czasie rozmowy - nie da się uratować tej postaci i niezależnie od twoich wyborów ona zginie.

019

Po spotkaniu z Verą Prasad i wyjściu z lokacji rozpocznie się seria rozmów, po które będziesz musiał przywrócić bazę do działania - umożliwi to najęcie nowych członków drużyny. W tym celu wejdź w interakcję z drzwiami (3) i po ich otwarciu wejdź do pomieszczenia.

020

Jeden z tutejszych botów zainicjuje rozmowę. Wykorzystaj zdolność Lizus (4) bądź Podstępny kutafon (5), jeśli je posiadasz, by powstrzymać roboty przed atakiem na twoją drużynę. Bez tych zdolności najpewniej czeka cię walka - choć nie powinna ona stanowić problemu.

021

Po wszystkim podejdź do terminala (6) na środku pomieszczenia i wejdź z nim w interakcję. Wybierz opcję Ustanówcie się jako dowództwo (7), a po krótkiej chwili baza zostanie przywrócona do działania.

022

Teraz możesz już wyjść z pomieszczenia, zejść po schodach i porozmawiać z Sergeiem Greatskim (8). Podczas krótkiej konwersacji dowiesz się, iż jest on nowym kwatermistrzem i umożliwia rekrutację nowych członków drużyny.

023

W trakcie rozmowy wybierz opcję Pokaż, kogo masz w gotowości (9), by otworzyć okno dostosowania drużyny.

W nowym oknie znajdziesz aktualnie posiadane postacie (10), a także 4 wolne miejsca. Klikając na znaczek + (11) możesz rozpocząć tworzenie nowej postaci - w taki sam sposób, jak na początku rozgrywki. Możesz dzięki temu stworzyć dwie dodatkowe postacie, by posiadać ich łącznie cztery.

024

Dwa pozostałe gniazda zarezerwowane są dla towarzyszy. Jest to specjalny rodzaj członków drużyny, których nie tworzysz - to unikalne w świecie gry postacie, które mogą do ciebie dołączyć. Pierwszy tego typu towarzysz przyłączy się tuż po zakończeniu rozmowy z Sergeiem Greatskim - będzie to Sheryf Kwon.

Od tego momentu, gdy tylko zechcesz stworzyć nowe postacie czy zmodyfikować drużynę, wystarczy, że porozmawiasz ponownie z Greatskim, by wywołać okno zarządzania drużyną. Nowo utworzone postacie będą mieć poziom równy średniemu poziomowi całej twojej drużyny.

Następnie: Wasteland 3 - baza: jak odblokować bazę

Spis treści: Wasteland 3 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Wasteland 3 - postać: najlepsze umiejętności

Wasteland 3 - poradnik i najlepsze porady

Kompletny przewodnik do gry.

Crusader Kings 3 - poradnik i najlepsze porady

Jak grać i co robić. Najważniejsze wskazówki.

Hyper Scape - poradnik i najlepsze porady

Jak grać i wygrywać, rozgrywka, interfejs.