Twórcy Metro o ray tracingu na PS5: prawdziwy skok generacyjny

Deweloperzy doceniają też dysk SSD.

  • Ostatnia gra z serii Metro ukazała się w 2019 roku
  • 4A Games zamierza korzystać z ray tracingu
  • PS5 ukaże się pod koniec tego roku

Twórcy serii Metro ze studia 4A Games uważają, że jednym z najważniejszych elementów PlayStation 5 jest obsługa techniki ray tracingu, czyli śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.

- Jesteśmy w pełni zaangażowani w rozwój ray tracingu i jego obecność na PS5 jest najprawdopodobniej największą funkcją, jaką się ekscytujemy - przekonuje Jon Bloch, producent z ukraińskiego zespołu, w rozmowie z pismem Official PlayStation Magazine UK.

metro_exodus_2018
Metro Exodus to ostatnia odsłona cyklu

- Szybszy dysk SSD poprawi doznania wielu graczy, ale to właśnie dodanie techniki śledzenia promieni w czasie rzeczywistym pokazuje nam prawdziwy skok generacyjny, jaki dokonał się w kwestii sprzętu - podkreśla deweloper.

Studio pozytywnie wypowiada się też o kontrolerze DualSense. Autorzy już mają kilka pomysłów na wykorzystanie unikalnych funkcji pada, w tym opór podczas używania karabinu pneumatycznego w grach z serii Metro.

PlayStation 5 nie ma jeszcze wyznaczonej dokładnej daty premiery, ale konsola powinna trafić do sprzedaży pod koniec 2020 roku.

Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: PSU

Reklama

Skocz do komentarzy (10)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (10)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami